A 2015-ös év véget ért. Itt az ideje, hogy megvizsgáljuk és értékeljük, mi működött, és miről vegyünk példát, és javítsuk azt 2016-ban. Persze igazából egyáltalán nem kell ezzel foglalkozni, és visszanyúlni az előző év sikereihez vagy kudarcaihoz. De úgy gondolom, hogy egy év értékelése, a hibákból való tanulás és a dolgok jobbá tétele egyáltalán nem árt.
1.) Új kép
Új év, új kép? Mit gondolsz? Lehet, hogy kicsit drasztikusan hangzik az „új arculat”, de vajon mikor lesz jobb idő a látható változásra? Visszatérés a Google Analytics által szolgáltatott statisztikákból. Elemezze, mi működik, és minek van értelme. Másrészt változtasd meg azt, ami nem működik. Legyen szó design elemekről, cselekvésre ösztönző elemekről vagy grafikáról. Ha egy ilyen változtatás túl sok az Ön számára, érdemes lehet megváltoztatni a hírlevél vagy a feliratkozási űrlap megjelenését. Merítsen ihletet az aktuális tervezési trendekből, esetleg lapos kialakításból vagy ún Rácsstílusú elrendezés a diák alternatívájaként. Valóban sok lehetőség van. Kapcsolja össze a vizuális oldalt a tartalomoldallal. Merítsen ihletet például cikkünkből , amely arról szól, hogyan néz ki a jó UX-dizájn a gyakorlatban .
2.) Elemezze a TOP bejegyzéseket és a TOP leglátogatottabb oldalakat
A Google Analytics www is jelentősen segít ebben az elemzésben. Az elemzés áttekintést ad arról, hogy mi volt hatékony, mire reagáltak oldalunk látogatói, és éppen ellenkezőleg, mi nem érdekelte őket annyira. Nézze meg közelebbről tevékenységét, és gondolja át, mely tevékenységeket használhatja a jövőben. Talán nagy sikerük volt a minőségi képekkel, vagy érdekes tartalom volt. Vagy versenyek és promóciók, vagy minőségi áruk voltak, amelyeket Ön árul. Mindez konverziókat hoz létre. Sok lehetőség van. Ki kell deríteni, hogy mi hozta a legnagyobb sikert.
3.) A tartalom elemzése és javítása
A fő oldalak, mint például a kapcsolatfelvétel , rólunk vagy a kezdőlap , túlnyomó többségében érthetően nagy forgalmúak. Ha elkezdi elemezni a tartalmat, kezdje egyszerűbb dolgokkal. Ellenőrizze a vonalakat, hogy működjenek-e, és nézze meg a képméreteket. Fontos a képméret szabályozása. A túl nagy képek miatt az oldal a kelleténél lassabban töltődik be. Könnyen ellenőrizheti az oldal sebességét egy pingdomon . Tartsa a képeket jpg formátumban. A blogbejegyzések esetében elemezze, mely bejegyzések voltak a legolvashatóbbak, és derítse ki, hogy miért. Segített neked egy egyedi stílus, minőség, jó címsor vagy minőségi kép?
4.) Teszt
Használjon A/B tesztelést. Mielőtt véletlenszerű változtatásokat hajtana végre, gondolja át az A/B tesztelést. Tesztelje a hibákat, és nézze meg, melyik verzió a hatékonyabb.
5.) Terv
Készítsen tervet az új évre. A tervezés részben pszichológiai kérdés, de egészen más perspektívát és szemléletet hozhat a munkába és az üzletbe. A tervnek köszönhetően jobb rálátása lesz arra, amit csinál, és az év végén minden tevékenységet jobban értékelnek és ellenőriznek. Valószínűleg tisztábban látja majd a dolgokat, más összefüggésekben, és könnyebben olvasható a sorok között. A tervet nem kell részletesen kidolgozni. Még csak nem is kell ragaszkodnia hozzá. Nincs más dolgod, mint ragaszkodni hozzá. A terv segít nagyobb hatású stratégiai tartalom létrehozásában. Legyen a dolgok rendszere. Rájöhetsz, hogy nem vagy annyira elveszett, mint először gondoltad 🙂
6.) SEO
Hiányozni fog a leckék arról, hogy mi is a SEO. Bizonyára ezt már nagyon jól tudod, még akkor is, ha már olvastál néhány cikket a wp.sk oldalon. Az biztos, hogy a SEO folyamatosan változik és fejlődik, mint a trópusi időjárás. Ami tegnap igaz volt, holnap nem biztos, hogy igaz. Hogy áll az oldala és a SEO optimalizálása? Nem állította be a SEO-t tavaly márciusban? Gondolkozz rajta. Mielőtt elkezdené a változtatásokat, nézze meg, milyen hatékony volt a SEO 2015-ben . Győződjön meg arról, hogy a webhelyén kínált számos SEO modul közül az egyik megtalálható. Például az All-In-One SEO Pack segít abban, hogy soha többé ne felejtse el a meta leírást.
7.) Erős kapcsolati adatbázis létrehozása
Állítsa be jelenlegi stratégiáját és céljait. Bővítse névjegyadatbázisát. A MailChimp például, amit nagyon jól ismer, segíteni fog. Ez egy nagyszerű eszköz számos témát és grafikus sablont tartalmazó hírlevelek készítéséhez. Adjon lehetőséget a látogatóknak a regisztrációra. Kipróbálhatja a felugró ablakot, az e-könyv ingyenes letöltésének lehetőségét. Ahogy a mondás tartja, valószínűleg nem szereti az előugró ablakokat, de működnek . De semmit sem kell erősíteni. A pop-up is használható, hogy működjön, és ugyanakkor ne zavarjon.
8.) Ellenőrizze a biztonságot, a biztonsági mentést és a karbantartást
Ezeket a lépéseket manuálisan is megteheti, vagy egy olyan modul segítségével, amely automatikusan elvégzi ezt Ön helyett. Ne felejtse el megbizonyosodni arról, hogy a biztonsági modul valóban működik. Kapsz tőle értesítéseket vagy értesítéseket? Ez az információ segíthet Önnek. Nézd őket. Végül ne felejtse el rendbe tenni a modulokat. Dobja ki azokat, amelyeket nem használ.
Ne feledje, hogy bármit is tesz, még egy kis változtatás is nagy hatással lehet webhelyére és annak forgalmára. Ne veszítsd el a webhelyedben rejlő lehetőségeket, és dolgozz azon, hogy minden nap jobb és jobb legyen 🙂
Segített Önnek ez a cikk? Kérem, egy megosztással támogasson. 👍