9 modul, melynek köszönhetően a vásárló imádni fogja az Ön e-shopját

A vásárlók kívánságai és igényei ma nagyon összetettek, és az irántuk való hűség értékesebb, mint a só. Szeretné, ha ügyfelei elégedettek lennének? Csinálj nekik kis nagy dolgokat, amelyek mosolyra késztetik ügyfeleidet.
Maradjon mindig elérhető. Egyszerűen megtörténhet, hogy az ügyfélnek segítségre lesz szüksége a problémával kapcsolatban, és azt várja Öntől, hogy megoldja azt. Akkor érdemes online lenni, vagy az ügyfélvonalon keresztül információt adni. Az ASAP megoldja az ilyen problémákat. Tudom, nehéz, de próbáld meg.

A termékportfólión kívül biztosítsa vásárlóinak a vásárláshoz kapcsolódó pozitív érzelmeket.
Legyen a lehető legrugalmasabb. A rugalmasságot nagyra értékelik, különösen, ha e-shopokról van szó. Mivel a vásárlók nincsenek mindig otthon, előfordulhat, hogy nem mindig akarnak előre kifizetni az árut, és nem mindig tetszik nekik a meghatározott ár. Miért ne kereshetné meg a módját, hogy a lehető legnagyobb mértékben kielégítse ügyfeleit?

Szerencsére a WooCommerce modul fantasztikus funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik az ügyfél számára, hogy minden igényét kielégítse. Ne félj tudatni vele, hogy igazán érdekel, hogy boldog legyél.

1. Áruszállítás

Hagyja, hogy a vásárló válassza ki áruinak szállítási dátumát. Problémát okozhat a szállítási költség, különösen akkor, ha a vásárló nincs otthon és nem tudja átvenni a rendelést. Különösen a nyári vakációs szezon okoz problémát. Az emberek nyaralnak vagy hosszabb ideig távol vannak.
A WooCommerce rendelés kézbesítési ütemezése lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy pontosan a számukra legmegfelelőbb napon válasszák ki rendelésük szállítási dátumát. Ez a módszer nagyban megkönnyíti az ügyfél helyzetét. Ha mégis megleped őt ingyenes kiszállítással, akkor nyertél, és a vásárló a tiéd!

num.1

2. Termékfoglalás

Biztosan vannak olyan termékek az üzletében, amelyek lényegesen drágábbak, mint mások. Az ilyen termékeket gyakran kevesebben és lassabban adják el. Az ügyfelek valószínűleg meg akarják vásárolni őket, de nem most. Adja meg nekik a lehetőséget egy ilyen termék lefoglalására. Ez időt ad az ügyfélnek, hogy gondolkodjon, vagy spóroljon a terméken. Ha engedményt ad neki, az ügyfélnek nincs oka habozni. A WooCommerce Deposits számos módot kínál arra, hogy egy ilyen termék kéznél legyen. Foglalja le egy bizonyos rész kifizetésével, vagy fizesse ki a terméket részletben.
num.2

3. Ár kiigazítás

Most nem arra gondolok, hogy a vásárló maga határozza meg a termék árát, vagy hogy te vitatkozz róla, mint a piacon. Adja meg a vásárlónak a lehetőséget, hogy meghatározza azt az árat, amelyet hajlandó fizetni a termékért. Hagyja, hogy korlátozza a termékenkénti minimális és maximális árat.
num.3

4. Ahogyan az áru a vásárlóhoz kerül

Amikor a rendelés eljut a vásárlóhoz, az több úton halad. Átmegy a csomagon, majd várja, hogy felvegyék, amíg a kezedbe nem kerül. Az ügyfelek jobban érzik magukat, ha tudják, hol van a rendelésük. Ezt az információt a WooCommerce rendelési állapot változási értesítőjén keresztül kapják meg. Ezen a modulon keresztül az ügyfél áttekintést kap megrendelésének minden lépéséről. A rendelési e-mailhez megjegyzést is fűzhet a megrendelés helyére vonatkozó megjegyzésekkel. A hálaadás, vagy a következő vásárlás alkalmával kedvezményes kis ajándék, kupon küldése is jól működik.

5. A termék elérhetősége

Senki sem szereti, ha a megvásárolni kívánt termék nem elérhető. Még rosszabb, ha az év egyik legforgalmasabb időszakában történik. Szerencsére a WooCommerce Waitlist egy módja annak, hogy tájékoztasd ügyfeleid rendelésed vagy árud állapotáról. Egy egyszerű gombnyomással a vásárló kiválasztja azt a lehetőséget, hogy értesítést kapjon, ha az áru újra elérhető.

6. Elérhető kézikönyvek

A Termékdokumentumok modul lehetővé teszi kézikönyvek letöltését bármely termékoldalról. Mindegy, hogy összeszerelési útmutatóra, dokumentációra vagy csak megjegyzésekre van szüksége. Ezen túlmenően a modul képes arra, hogy dokumentumait bárhol hozzáadja az oldalhoz.

7. Kapcsolatfelvételi űrlap

Az ügyfelek néha lusták. Keresse meg a kapcsolatfelvételi űrlapot, töltse ki az összes mezőt és kódot. Csak ezt nem akarják. A Termékinformációs űrlap modul nagyban leegyszerűsíti ezt a folyamatot. Ennek köszönhetően a vásárló közvetlenül a feltenni kívánt termék alatt tehet fel kérdést, és nem kell azzal foglalkoznia, hogy valahol egy kapcsolatfelvételi űrlapot találjon az oldalon.

num.4

8. Ajándék utalvány

Mindannyian szeretünk ajándékokat kapni. Az Intelligens kuponok modul lehetővé teszi adakozást, valamint ajándékutalványok fogadását. Ha van rá lehetősége, mindenképpen iktasson be szolgáltatási portfóliójába ajándékutalványt. Ha a vásárlónak megtetszik az Ön márkája, akkor biztosan ajánlja családjának vagy barátainak, és szívesen ajándékutalványt ad nekik.

9. Teljesült kívánságok

Ha sok termék van az e-shopjában, akkor a vásárlók valószínűleg nem engedhetik meg maguknak, hogy mindent megvásároljanak, amit szeretnének. De a megoldás az ajándék lehet! Hozzon létre számukra kívánságlistát a WooCommerce kívánságlisták modulján keresztül. Az ügyfelek létrehozhatnak egy ilyen kívánságlistát, akár nyilvános, akár privát. Ennek a listának köszönhetően megoszthatják kívánságaikat másokkal. Több kívánságlista is létrehozható, és az információkat 30 napig tároljuk. Ez az idő valószínűleg elég lesz ahhoz, hogy találjon valakit, aki teljesíti a kívánságlistán szereplő kívánságot.

Ne felejtsd el. Az ember legnagyobb érzelmi szükséglete, hogy elismertnek érezze magát.” H. Jackson Brown Jr.

Olvassa el a WooCommerce legújabb nagy változásairól szóló cikket is.

 

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here