9 tipp a konverziós arány növeléséhez

Vállalkozása az e-kereskedelemre épül? Kínál termékeket vagy szolgáltatásokat az e-shopon keresztül? Az Ön webhelye a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel való kommunikáció eszközeként működik? Ha a legtöbb kérdésre “igen” a válaszod, akkor ez a konverziós arányról szóló bejegyzés neked szól. Azt hiszem, ez inspirál téged.

Az elején röviden határozzuk meg, hogy mi az átváltási arány vagy a fordítási arány.
A konverziós arány az online marketing fontos része. Egyszerűen fogalmazva, a látogatók azon százalékát jelenti, akik végrehajtották a kért műveletet a webhelyen. A sikeresen végrehajtott műveletek számának a webhely látogatásainak számához viszonyított százalékában van kifejezve. A konverziós arány segítségével nagyobb forgalmat és magasabb konverziós arányt érhet el.

Kampányának megfelelő demográfiai célzása csodákra képes a konverziós arányokkal. Tudja meg, kik az ügyfelei, hol vannak, milyen végzettségűek, mennyi a bevételük, milyen eszközökről érkeznek leggyakrabban az Ön weboldalára.

1. Mutassa meg az értékeket

iphone

Nem sok ideje van arra, hogy megmutassa ügyfeleinek, hogy valami értékes dolgot tud nekik nyújtani. Vegyünk egy példát arra, hogyan csinálja ezt az Apple. Olyan értéket hoz, amelyért rajongói szívesen fizetnek.
A Forbes ezt írja: „Az iPhone 6 és iPhone 6 plus árrése a költségek, összeszerelés, tesztelés, garancia és egyéb értékcsökkenés után 56 és 59% között mozog. Ezek olyan számok, amelyek nagyon közel állnak a korábbi modellekéhez.”

Kíváncsi vagy, miért hajlandók az emberek sokkal többet fizetni egy termékért, mint amennyit a gyártása megér? A márka és termékei társadalmi hitelessége ebben az esetben nagyon erős motívum. Igen, nehéz összehasonlítani egy olyan márkával, mint az Apple. De miért nem próbálja legalább inspirálni őt? Dolgozzon a termékével kapcsolatos információk gyors és hatékony továbbításán. Hozzon létre olyan értékeket, amelyek inspirációt jelentenek ügyfelei számára, és amelyekért hajlandók lesznek külön fizetni. A vásárlók ugyanis nem csak a termékért fizetnek, hanem a termék értékéért is, ami ugyan nem kézzelfogható, de még erősebb.

2. Az alfa és az omega kép és szöveg

Ez egy döntő lépés a termék értéke felé vezető úton. Több kép különböző szögekből, megfelelő megvilágítás, háttér és a képek nagyításának lehetősége. Megfelelő leírás teljes, de tömör információkkal. Mindezt tartsa szem előtt, amikor termékeket mutat be webhelyén. Nem számít, mit adsz el. Építsd meg a legjobb online áruházat. Bármit is adsz el. És mi másra érdemes építeni az e-shopot, mint a WordPress-re? Merítsen ihletet a WordPress által kínált nagyon szép témákból. Például a Socute Shop téma.

socuteshop-free-theme

Érdekel a terméke vagy szolgáltatása? Nagyobb eséllyel vásárolhat Öntől. Mielőtt azonban megtenné, meg kell tennie néhány fontos köztes megállót.

3. Fizetés

A sikeres üzlethez szükség lesz a fizetési átjáró együttműködésére is, amely lehetővé teszi a biztonságos fizetést. A fizetési átjáró ellenőrzi az adatok pontosságát, a jelentkezések jóváhagyásának módját, a visszaigazoló szám későbbi generálását és a megrendelés folytatását. Tudnia kell, hogy fizetési átjáró nélkül az Ön e-shopja nem tud online fizetést fogadni. Merítsen ihletet a 9. cikk moduljaiból, amelyeknek köszönhetően a vásárló szeretni fogja az Ön e-shopját , amely tippeket ad arra vonatkozóan, hogyan fejlesztheti a lehető legjobban e-shopját.

4. Oldalsebesség és UX

Az oldalsebességet elég gyakran említem a cikkekben. A lassú oldalbetöltések jelentősen csökkenthetik a konverziós arányt. A statisztikák azt mutatják, hogy ha webhelye az ajánlottnál többet tölt be, akkor a látogatók akár 40%-át is elveszítheti. Az olyan modulok, mint a WP SuperCache vagy a WP3 Total Cache , szintén segíthetnek az oldal sebességében. Könnyen mérheti a sebességét. Az UX-ről bővebben a cikkben olvashat Az UX és az UI nem csak titkosítások. Fedezze fel, mi van mögöttük.

5. E-mail marketing
e-mail-marketing
Az e-mail marketing hatékony módja annak, hogy az ügyfeleket visszatérjen a webhelyre. Számos modul, közismert nevén pop-up , lehetőséget biztosít a konverziós arány növelésére. Sok ember számára a felugró ablakok nem a leggyakrabban használt modulok, és gyakran hosszú ideig gondolkodnak a használatukról. Bosszantóak lehetnek, és nyilvánvaló, hogy nem akarja azonnal elriasztani jelenlegi és potenciális vásárlóit a felugró ablakokkal.
Ha megtanulja helyesen használni az előugró ablakokat, akkor azok végső soron pozitív visszajelzést kaphatnak a hírlevélre feliratkozók számának növekedésében. Próbálja ki például a Bloomot , amely az egyik legnépszerűbb pop-up modul, amely magasabb konverziós arányt ígér. Könnyen telepíthető és testreszabható. Például a Pop-up Maker . Számos testreszabási lehetőséget kínál, és jól működik vele.

6. Vélemények

Az emberek 70%-a több véleményt is megnéz, mielőtt megvásárolná a terméket, hogy segítsen a választásban. A termékeiről szóló jó értékelések akár 74%-kal is növelhetik a konverziós arányt.

7. Regisztrációs folyamat

Az ügyfélregisztráció nagyszerű ötlet, de soha nem szabad rákényszeríteni az embereket erre a lépésre. A regisztrációt mindig csak opcióként ajánlja fel. Végül tegye a regisztrációs folyamatot a lehető legegyszerűbbé. Ne kérjen az emberektől feleslegesen sok információt. Ez elkedvetlenítheti őket, és nem töltenek ki kapcsolatfelvételi űrlapot az Ön helyett.

8. Ingyenes szállításfreeshipping

Az ingyenes kiszállítással mindig plusz pontokat kap. Ha nem kínál ingyenes kiszállítást minden vásárlónak, ajánlja fel legalább hűséges vásárlóknak vagy azoknak, akik többször vásárolnak. Statisztikailag a vásárlók akár 61%-a lemondja vásárlását, ha postaköltséget kell fizetnie.

9. Cselekvésre ösztönzés

És persze végül cselekvésre ösztönzés, mint a cselekvésre való felszólítás. Ha nem hívod ki az embereket arra, hogy azt tegyék, amit kérsz tőlük, akkor nem fognak. Beszéljen velük az ő nyelvükön, és motiválja őket a kívánt cselekvés megtételére. A cselekvésre ösztönzés e-shop esetén egy „vásárlás” gomb.

conversion_rate_buy_now_konverzny_pomer

Számos módja van a konverziós arány növelésének. Tudsz még olyanokat, amelyekről nem volt szó a cikkben? Nyugodtan oszd meg velünk tapasztalataidat kommentben 🙂

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here