Az állandó hivatkozások beállítása a webhelyek egyik legalapvetőbb alapértelmezett beállítása. Ezt az alapbeállítást azonban gyakran elfelejtik.
Fontos megjegyezni, hogy a hivatkozás nem állandó hivatkozás. Néhány napja (akaratlanul) meghallgattam egy ismeretlen úriember gondolatát. Úgy gondolta, hogy a finomságoknak csak jónak kell lenniük. Hiszen ezek a jó szóból eredő nyalánkságok. De nem barátok, nekik nem kell. Csak vannak csúnya finomságok, amelyek rossz ízűek, és egyáltalán nem jók. Így van ez az állandó hivatkozásokkal is. Vannak jó és rossz állandó hivatkozások.
Hol jelennek meg az állandó hivatkozások?
Könnyen megtudhatja, mi az állandó hivatkozás, és így azt is, hogy hol található. Nem kétlem, hogy ezt tudod, de az ismétlés a bölcsesség anyja, nem?
Az állandó hivatkozások ezért az egyes oldalak és cikkek URL-jei. Nem változnak és továbbra is aktívak. Nekik köszönhetően linkelheti a tartalmat. Azaz, hogy tovább mozdítsa őt a többi ember közé.
Ebben a bejegyzésben megvilágítjuk az állandó hivatkozásokat. Megnézzük, hogyan működnek, hogyan módosíthatja a beállításaikat, optimalizálhatja őket SEO szempontjából, és mutatunk néhány speciális beállítást, hogy az oldal úgy működjön, ahogyan valójában.
Tudunk 3 alapvető tippet az állandó hivatkozásokhoz – állandó hivatkozásokhoz:
RUNYA állandó hivatkozások: A csúnya állandó hivatkozások állandó hivatkozásnak tűnnek, amelynek szerkezete előre be van állítva a WordPressben. Ez egy karakterlánc, amely azonosítja a megfelelő cikkazonosítót.
példa: http://www.chcempeknypermalink.sk /? p = 138 . Egy ilyen állandó linkszerkezetből valószínűleg nehezen fogjuk kitalálni, hogy a cikk tartalmával mit akart közölni velünk a szerző. A csúnya állandó hivatkozásokat a titkosítás jellemzi. Főleg számokból és a betűk érthetetlen véletlenszerű elrendezéséből állnak.
Szinte szép állandó hivatkozások – SZINTE SZÉP állandó hivatkozások: Az ilyen állandó hivatkozások tartalmazzák az index.php fájlt , amely a domain név és a cikkre vonatkozó konkrét jelzők után kerül elhelyezésre.
példa: http://www.chcempeknypermalink.sk/index.php / yyy / nn / dd / post-title /
Szép állandó hivatkozások: Az ilyen állandó hivatkozások már a WordPress webhelyek gyakori részét képezik. A szép állandó hivatkozásokat abból tudod megkülönböztetni a csúnya hivatkozásoktól, hogy egy szép állandó hivatkozásnál a domain név után egy jól azonosítható cikk következik.
példa: http://www.chcempeknypermalink.sk / 2016/01/08 / moj-prvy-prispevok /
Egy csúnya állandó linket széppé alakítani egyáltalán nem bonyolult.
→ Beállítások → Állandó hivatkozások. Ezután már csak választani kell az állandó linkstruktúra felkínált lehetőségei közül, és kész!
Az állandó hivatkozás beállításainál több lehetőség közül választhat:
Sima / Alapértelmezett: Ez egy „csúnya” titkosított állandó hivatkozás.
Nap és név: Ebben az esetben az állandó hivatkozás a / év / hónap / nap / cikk címe / lesz.
Hónap és név: Ez a fentihez hasonló opció, csak egy adott napra vonatkozó információ nélkül.
Numerikus / sorozatszám: Ez a beállítás csak a cikk azonosítóját tartalmazza a wp_clanky adatbázistábla sorában.
Bejegyzés neve: Ebben az opcióban az állandó hivatkozás csak a cikk címét tartalmazza. Ez a fajta állandó hivatkozás a legtöbb webhelytípushoz ajánlott.
Egyéni állandó hivatkozás: Az utolsó lehetőség lehetővé teszi, hogy azonosítsa saját állandó linkszerkezetét a WordPressben elérhető több címkével.
A WordPress 10 szerkezeti címkét biztosít. A következő 7 a leggyakrabban használt:
Ne feledje, ha saját állandó hivatkozási struktúrát szeretne létrehozni, akkor a %postname% vagy a %post_id% értéket is meg kell adnia. így megcélozhat egy adott cikket.
Ha saját állandó linkstruktúrát szeretne létrehozni kizárólag cikkazonosítók alapján, írja be a következő címkét: /% id / %postname% /
Azt is érdemes megjegyezni, hogy létrehozhat saját kategóriát, amely mindenki mástól elkülönül. A kategória neve „besorolatlan”.
Az állandó hivatkozásoknak nem szabad szép felépítésűnek lennie, csak azért, hogy örömünkre szolgáljanak. A szerkezetük SEO szempontjából is nagyon fontos. Érdekes módon a SEO és az állandó linkek témában nagyon sok linket találunk a weben tanácsokkal, vitákkal. A mindentudó Google csak egy dolgot mond – tegye az URL-eket a lehető legegyszerűbbé és olvashatóbbá az emberek számára.
Amikor a Google-on keresünk, ez a keresőmotor 4 elsődleges információval fog szolgálni:
1.) Név
2.) Leírás
3.) Dátum
4.) Permalink
Ez a 4 információ segít a felhasználónak többé-kevésbé elég gyorsan felmérni a helyzetet ahhoz, hogy megtudja, megtalálta-e, amit keresett.
Ez azt jelenti, hogy ha például van egy e-shopunk, ahol kávét árulunk, akkor az URL-ünk így is nézhet ki: http: // www.najlepšiakava.sk /? P = 135 / lepsiukavusinikdynepiluvidis / vagy
http: // www.najlepsiakava.sk / najlepsia-kava-v-Bratislave /
A második lehetőség egyértelműen könnyebben olvasható, jobban strukturált és jobb a SEO optimalizálás szempontjából.
Végül a jó tanács a megfelelő állandó kapcsolathoz:
Nincs ideális sablon a megfelelő állandó hivatkozási struktúrához. Minden oldal egyedi, és témájától, tartalmától és általános fókuszától függően az állandó hivatkozás szerkezetétől is függ. Az Ön webhelye a marketing világából származó hírekre összpontosít? Egy ilyen oldalra mutató állandó hivatkozás semmiképpen sem hagyhatja ki a dátumot. Általában olyan oldalakra ajánlom az állandó linkeket, amelyek a dátumra vonatkozó információkat tartalmaznak, ahol sok a tartalom (hetente 10 vagy több cikk), vagy amikor a dátum nagyon fontos az időszerűség szempontjából.
Megfelelően vannak beállítva az állandó hivatkozások? Vagy még mindig az alapértelmezett beállítást használod? Írd meg nekünk kommentben 🙂
Segített Önnek ez a cikk? Kérem, egy megosztással támogasson. 👍