A csúszkák mögött 15 percnyi hírnév áll?

A csúszkákkal olyan, mint a felugró ablakok vagy a fizetett hirdetések. Vagy nem bánod, figyelmen kívül hagyod, vagy zavar, és utálod. Teljesen mindegy, hogy melyik kategóriába tartozol, amúgy sem kerülhető el teljesen a pop-up, a fizetett reklám és a csúszkák sem. Nem csak erről van szó. Valljuk be, csak bizonyos mértékig működnek. Az előugró ablakok, a diák és a reklámok célja, hogy felkeltsék figyelmünket.

https://youtu.be/3_X2v9vMpP0
A Slajder az első dolog, ami vonzza a látogatókat webhelyére. Célja a vizuális élményen túl, hogy a felhasználó rákattintson a diára. A probléma azonban az, hogy a dialátogatók a legtöbb esetben figyelmen kívül hagyják.
Erik Runyon, a Notre Dame Egyetem marketingkommunikációs műszaki igazgatója felmérésében azt találta, hogy a látogatók mindössze 1%-a lép be a csúszdára. Ennek a százaléknak egyébként akár 84%-a is rákattint az első képre.

slidebar click

Vajon miért? További információkat tudunk mutatni a síelőnek. Fordítsuk meg a kockát, és nézzük meg a helyzetet a másik oldalról.

Thijs de Valk szakértő és tudós azt mondja az egyik cikkében: „Egyszerűen, ha egy csúszka van a weben, az alacsonyabb eladásokat eredményez. A csúszka megöli a rangsorokat és a konverziókat! ”

A diák egyik árnyoldala, hogy negatív hatással vannak a konverziós arányra, a keresőmotorok rangsorolására és a felhasználói élményre is.
Ezek azt is okozhatják, hogy az oldal a kelleténél lassabban töltődik be.
Az is előfordul, hogy a diák nem működik megfelelően és nem kellően érzékeny, ami mobileszközön való böngészéskor nyilvánul meg.

2015-ben az volt a trend, hogy a diákat teljes szélességű és teljes oldalas képekre cserélték.
slider trend 15Az utóbbi időben az ún Rács stílusú elrendezés. Példa erre a kialakításra a Nyilvános osztály webhelye.
Nyilvános osztály – kreatív e-shop székhelye Stockholmban, Svédországban. A weboldalt az e-shop alapítóival közösen készítő csapat grid stílusú elrendezésre épített, ami rögtön a kezdőlapon elvarázsol minket. A dizájnt lenyűgöző képek és különféle színek egészítik ki. Az oldal látogatása élmény lesz. Teljesen elvarázsolt 🙂

Public class

Tekintse meg a diák másik alternatíváját.

wordpress.com – Tökéletes példa arra, hogy egy webhely hogyan használhat fel egy képet pontosan úgy, ahogy kell. Minőségi kép, világos és határozott cselekvésre ösztönzés. A kép domináns és vonzza a figyelmet. Pontosan azt teljesítette, amit elvártak tőle.

Snímka obrazovky 2016-01-10 o 16.42.27

De nem akarom teljesen elátkozni a csúszkákat. Van néhány ilyen lehetőség is, amelyek nem olyan rosszak, és érdemes kipróbálni.

Meta Slider
meta slider
Több mint 600 000 letöltésével a Meta Slider az egyik legnépszerűbb modul. 4 jQuery csúszkát kínál – Nivo Slider, Coin Slider, Flex Slider és Responsive Slides. Mindegyik diák saját effektusokkal és több világos és sötétebb vizuális lehetőséggel rendelkezik. Hozzáadása nagyon egyszerű. Még egy oktatóvideó is található a wordpress.org oldalon. A Meta Slider Pro verziót is kínál, amelyet évi 19 dollárért használhat.

Soliloquy Lite
soliloquy plugin
A Soliloquy Lite több mint 90 000 letöltést tartalmaz. Egyszerű beállításának köszönhetően különösen népszerű. Csak annyit kell tennie, hogy megragadja és áthelyezi a képet egy új diára, és beállítja. Milyennek szeretnéd kinézni, milyen méretekkel kell rendelkeznie, átmenetekkel és sebességgel. Más modulokhoz hasonlóan másolja ki és illessze be a rövid kódot arra az oldalra, ahol meg szeretné jeleníteni a diát. A Soliloquy Lite Pro verziót is kínál számos továbbfejlesztett funkcióval.

Ciklon csúszka
cyclone slider
A Cyclone Slider egy másik könnyen konfigurálható modul, amely több mint 70 000 letöltéssel rendelkezik. Több alapvető beállítással, például mérettel vagy sebességgel jelenít meg egy diát. Az ingyenes verzió mellett letölthető a továbbfejlesztett fizetős verzió is, amely lehetővé teszi például a sablonok közötti exportálást és importálást.

Mi a véleményed a diákról? Jobban szereti a webhelyén található képeket, mint a diákat?
Oszd meg velünk véleményedet kommentben 🙂

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here