Mi köze a SEO-nak a képekhez? Biztosan hallottál már a SEO optimalizálásról. A WordPress és általában az online marketing világában a SEO kifejezést gyakrabban használják. A SEO mozaikszó jelentése – Keresőoptimalizálás. Nem zavarlak e titokzatos szó hosszas magyarázatával. Merítsen ihletet, hogyan hozhatja ki a legtöbbet képekkel, hogy több látogatót vonzzon webhelyére. A megfelelő SEO-val és képekkel együttműködve webhelyén vagy blogjában igazán nagy forgalmat érhet el. Akkor miért nem használja?
Ha még nem gondolkodott a SEO képoptimalizáláson, akkor itt az ideje. Igen, tudom, hogy valószínűleg ez az egyik utolsó dolog, amelyre gondol, amikor tartalmat helyez el webhelyén vagy blogjában. De a nagy dolgok apró dolgokból állnak. Ezért érdemes erre az egyre is odafigyelni.
A SEO képoptimalizálás egyik legfontosabb része a „fájlnév” és az „alt tag” a webhelyen.
Miért jó, ha mindig a kép neve van kitöltve? Furcsának tűnhet, de a fájlnév nagyon fontos szerepet játszik a SEO-ban.
Koncentráljon, és tanulja meg, hogyan optimalizálhatja a képeket a lehető legjobban. Íme néhány tipp.
1.) Ne csak egy szót használjon a kép elnevezésére (a lehető legpontosabban írja le a képet)
2.) Használjon kötőjelet a szavak elválasztására a címben (a Google a vesszőt _ látja – szóelválasztóként. Ne féljen használni őket)
Tartalom
Az alternatív szöveg – alternatív szöveg
Fogalma sincs, mit jelent az Alt tag rövidítése? Jól van. Az Alt attribútum a HTML-kép része.
Például:< Img alt = „fájl egy sorban” src = „http://madlemmings.com/wp-content/uploads/2013/07/filing-cabinets-row.jpg”>
Ez a kép leírása, amely akkor jelenik meg, ha a kép nem érhető el, vagy szövegböngészőt használnak. Ez az egyik olyan információ, amelyet a Google arra használ, hogy megtudja, mit mondanak a képek. Ez azért fontos, mert biztosítja webhelye/bejegyzése kulcsszó relevanciáját a keresésben. Ezenkívül segít az oldalakon lévő képek és a keresési eredmények párosításában.
Tehát mit ne tartalmazzon az Alt címke? Ez a szöveg nem lehet hosszabb 150 karakternél. Helyezzen el több kulcsszót az elején. A leírásnak a lehető legközelebb kell állnia annak a bejegyzésnek a tartalmához, amelyhez a kép kapcsolódik. Használhat szavakat szavakkal a kép leírására. Ez a szöveg a vakokat is szolgálja. Az olvasó rögzíti, mi van a képen, és a vak tudja, hogy néz ki a kép és mi van rajta. Természetesen, ha a kép csak egy kiegészítő, és nincs extra nagy tájékoztató értéke, akkor nem kell kitöltenie az alt szöveget.
A cím
A cím a kép HTML-címkéjének egy másik fontos attribútuma, amely fontos információkkal látja el a Google-t a képről. A cím a legtöbb böngészőben megjelenik, ha a kép fölé viszi az egérmutatót. Egyes guruk szerint ennek nincs hatása a SEO-ra, de érdemes néhány értelmes szóval kiegészíteni, hogy mennyit ér a kép. Ezenkívül a cím alapján képeket keres a webhely galériájában.
Felirat – Cím
A felirat az a szöveg, amely hagyományosan a kép alatt jelenik meg. Pontos elhelyezkedése az adott témától és megjelenésétől függően változik. Egy képet többször is használhatsz egy bejegyzésben, de mindig más felirattal.
Leírás- Leírás
A leírás az, ami megjelenik a mellékletoldalon. Ebbe a mezőbe olyan információkat írhat, mint a kép létrehozásának módja, egy érdekes történet, amely kapcsolódik hozzá…. Hivatkozást is hozzáadhat ahhoz a mezőhöz, ahonnan a képet letöltötte. Több szakértő szerint ennek a mezőnek a kitöltése a legtöbb esetben lényegében felesleges.
Minél több információt tölt ki a képen, annál könnyebben megtalálja Önt. Képzelje el például, hogy Ön esküvői fotós, és éppen egy közelmúltbeli esküvő fotóival együtt tesz közzé webhelyét. Nemcsak feliratozod a képeket, hanem le is írod, feliratot adsz hozzá, és ne felejtsd el az alternatív szöveget. A potenciális ügyfelek könnyebben megtalálhatják Önt például akkor is, ha a képkeresési utat követik. Mert a Google indexelni fogja ezeket az információkat.
Segített Önnek ez a cikk? Kérem, egy megosztással támogasson. 👍