Új évünk van és ebből az alkalomból úgy döntöttem, írok egy cikket, amelyben összefoglalom a legfontosabb tippeket a jó és hatékony SEO-hoz.
Először röviden elmagyarázzuk, miről fogunk beszélni ebben a bejegyzésben. A SEO, Search Engine Optimization vagy Search Engine Optimization az egyik leghatékonyabb hirdetési forma az online marketing területén. Ha egy ideig elidőzünk a definíciókon, azt is láthatjuk, hogy a SEO „ olyan technikák összessége, amelyek segítségével javítjuk a webhelyek automatikus indexelését az internetes keresőkben”. Célja a keresőmotorok helyezéseinek javítása. Esetünkben a Google keresési eredményei között. Ez a kereső a legszélesebb körben használt szélességi köreinken. Hagyjuk a leckéket, és térjünk át az egyszerűbb megfogalmazásra. A SEO olyan tevékenységek összessége, amelyek segítségével webhelyünket a keresőmotorok élére helyezhetjük. Röviden.
A SEO a marketing egyik formája, amelyért nem kell fizetni. Elméletileg. Csak ha tudod, hogyan kell csinálni. Ha valaki azt mondja neked, hogy „jó áron” tudja garantálni az első helyet a keresésben, akkor valószínűleg rajtad kívül még 20 embernek ígérte. Senki sem ismeri pontosan a Google algoritmusait, amelyek meghatározzák, hogy melyik webhely kerüljön a csúcsra. Csak ezt próbálhatjuk feltételezni. A Google rendszeresen frissíti spamszűrő algoritmusát, hogy javítsa az általános keresési minőséget, és biztosítsa, hogy webhelyünk minőségi és releváns tartalmat biztosítson.
2011 óta a Google nagy lépéseket tett a webhelyek ellenőrzése és a keresési kifejezések keresési szintjének növelése terén. Elkezdte büntetni a rossz tartalommal és magas hirdetéstartalom-aránnyal rendelkező oldalakat. 2012-ben rávilágított az irreleváns backlinkekre. A 2015-ös év a mobilkeresés és a helyi keresés frissítését jelentette.
Nézzük meg a konkrét SEO intézkedéseket
1.) Oldalsebesség
Az oldalbetöltési sebesség nagyon fontos SEO tényező. Oldalának átlagosan 2-3 másodpercen belül be kell töltenie . Ellenkező esetben kellemetlenséget okozhat a negatív felhasználói élménnyel kapcsolatban. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó bezárja az oldalt, mielőtt még betöltődik. Gyorsíthatod az oldalbetöltést pl. a nem használt modulok eltávolításával vagy a képek tömörítésével. Sokat segíthet a cache modul is, ami elkészíti az oldal másolatát, ahol csak a legszükségesebb részek kerülnek betöltésre, ezzel lerövidítve a betöltési időt.
2.) Kulcsszavak
Használja a kulcsszavakat természetesen és véletlenül. A Google algoritmusa nagyon intelligens. Nem csak a kulcsszavakat érti, hanem az egész kifejezéseket is. Ezért próbálja meg úgy használni a kulcsszavakat, hogy az általános tartalom érdekesnek és hasznosnak tűnjön. Senki sem akar üres szavakat olvasni.
3.) Releváns tartalom
Biztosítsa látogatóit értékes és érdekes tartalommal. Mert a tartalom miatt keresnek az emberek az Ön webhelyére. A jó minőségű tartalommal együtt jár a nagyobb forgalom, és ezáltal magasabb keresőmotorok helyezése. Maradj képben és válaszolj az aktuális témákra.
4.) Közösségi hálózatok
Az aktív prezentáció és a közösségi hálózatokhoz való hozzájárulás segít a közönségeddel való kapcsolattartásban és a velük való rendszeres kommunikációban.
5.) Visszamutató linkek
A linképítés szorosan összefügg a backlinkekkel, ami az ún off-site SEO. A visszamutató hivatkozások létrehozásakor ne feledje, hogy relevánsnak kell lenniük. Ne próbálja rávenni a Google-t, hogy olyan linkeket hozzon létre, amelyek nem kapcsolódnak a tartalomhoz és a témához.
6.) Állítsa be a permalinokat
A Permalink különféle formákat ölthet. Például: http://mysite/efksfnsfne6768Hjjj vagy http://mysite/introduction. Valószínűleg egyetértünk abban, hogy a második lehetőség látványosabb. A permalokat a következőképpen állítod be:
irányítópult → beállítások → állandó hivatkozások / állandó hivatkozások
Ne feledje, hogy nem szabad megváltoztatnia a permaline-okat. Ha egy hivatkozás aktív egy webhelyen vagy közösségi hálózaton, ha módosítja, nem fog működni, és forgalmat veszíthet.
7.) Képméret
A túl nagy képek lehet az egyik oka annak, hogy az oldal lassan betöltődik. Az ideális méret körülbelül 30-90 kB. Természetesen a kép átméretezése után nézd meg, hogy néz ki, és nem esett-e túl sokat a minősége.
8.) Kép címe
Próbáld meg elnevezni a képeidet. Használjon olyan kulcsszavakat a leírásukban, amelyek megragadják a képen látható dolgokat. Ezzel a leírással a képei a Google Képkeresőben is megjelennek.
9.) Tegyél különbséget
Végül azt gondolom, hogy a legfontosabb. Ahogy az egyik Apple kampány mottója is mondja: „gondolkodj másképp” vagy gondolkodj másként. Nézze meg a dolgot más szemszögből. Ne feledje, nem baj, ha vannak csodálói és kritikusai is. Ha mindenkit megpróbálsz kielégíteni, akkor a végén senkit sem fogsz kielégíteni 🙂
Nem azt akarom mondani, hogy a SEO a legfontosabb marketingtevékenység, de nem is szeretném megkérdőjelezni a fontosságát. Mindenekelőtt az a fontos, hogy megadja a célközönségnek azt, amit akar és amit akar. A siker nem csak a jó SEO-n múlik, hanem a vizuális élményen is. Magán a SEO-n folyamatosan dolgozni kell. Ez nem csak egyszeri ügy. Ez egy hosszú távú folyamat, amely, ha jól csinálják, végül az összes termést betakarítja. És a végén azt tapasztalja, hogy az erőfeszítés és a becsületes munka meghozta gyümölcsét, vagyis az áhított magas fokokat.
Remélem, a mai cikk inspirált és motivált 🙂
Mi a helyzet veled és a SEO-val? Tudod, vagy úgy érzed, hogy ez még mindig nagy ismeretlen számodra? Oszd meg észrevételeidet az alábbi megjegyzésekben 🙂
Segített Önnek ez a cikk? Kérem, egy megosztással támogasson. 👍