Az első dolog, amit tisztázni kell: Soha ne beszéljen a céloldalról, mint kezdőlapról. Mintha azt mondanánk, hogy az amerikai pizza ketchuppal ugyanaz, mint az igazi olasz. Nehéz, nem?
Ebben világosak vagyunk. Tegyük fel, mitől jellemző a céloldal. Ez az első oldal a webhelyén, amellyel látogatói kapcsolatba lépnek. Ez egyben az úgynevezett reklámkapu is, ami együtt jár azzal a ténnyel, hogy optimalizálni szokták.
Kétféle céloldalt ismerünk. Ebben az esetben megbocsátom az angol fordítást a jobb hitelesség érdekében.
1.) Átkattintás
Egy ilyen céloldal vásárlásra hívja a látogatót. Leginkább a „További információ” vagy a „Kapcsolatfelvétel” gombbal.
2.) Ólomgenerálás
Ennek a típusú céloldalnak egy adott nézete van. Fő célja, hogy hasznos információkat kapjon látogatóitól. Ez az űrlap több kitöltendő mezőt és egy cselekvésre ösztönző felhívást is tartalmaz.
Mit kínálhat a látogatóknak a céloldalon?
- kupon
- webinárium regisztráció
- rendezvény regisztráció
- ingyenes e-könyv letöltési lehetőség
- regisztráció ingyenes tanfolyamra
- konzultáció lehetősége
- hírlevél feliratkozás
Ahhoz, hogy a céloldal hatékony legyen, tisztában kell lennie bizonyos feltételekkel. Ismered mindet?
A / B tesztelés: Az online marketingben az A / B tesztelés a weboptimalizálás alapja. Ez a céloldal két (vagy több) verziója hatékonyságának teszteléséből áll. Tesztelhet változókat, termékeket…
Visszafordulási arány: Azon látogatók százalékos arányát mutatja, akik elhagyják webhelyét, mert nem találták meg, amit kerestek
Konverziók: A konverziók egy művelet végrehajtása a webhelyen
Átváltási arány: Ebben az esetben a sikeresen végrehajtott részvények százalékos arányáról beszélünk. A leggyakoribb vásárlás.
Ólom: Vannak vásárlók, akik érdeklődnek a terméke, szolgáltatása iránt.
KPI: Kulcsteljesítménymutatók vagy fő teljesítménymutatók. Ezek olyan specifikus mutatók, amelyekkel mérheti kampányai céljait (hatás, látogatók száma…)
ROI: Befektetések megtérülése vagy megtérülési ráta. Méred a marketingtevékenységedből származó profitot
Mit kell tartalmaznia a nyitóoldalnak?
1. Címsor: Szlovák fordításban, cím. Ez az első dolog, amit látogatói észrevesznek a céloldalon. A címnek le kell írnia, hogy mit kínál. A legjobb tömören.
2. Alcím: Felirat vagy alcím szlovák fordításban. Támogatnia kell a címben megadott állításait.
3. Vizuális: Más szóval képelem, fotó, dia vagy videó. Ezen elemek célja a látogató figyelmének felkeltése. Ha a látvány érdekes, az ügyfél személyesen szeretne kapcsolatba lépni az Ön ajánlatával.
4. Cselekvésre ösztönzés: gyakran úgy hivatkoznak rá, mint a cselekvésre való felhívásra, amelyet ügyfeleitől elvárni. Az ilyen cselekvésre ösztönző (CTA) általában „show more” gombok formájában jelenik meg, és így tovább…
5. Előnyök: Webhelyének fel kell sorolnia azokat az előnyöket, amelyeket az ügyfelek élvezhetnek. Tehát ajánld fel őket nekik. Az ajánlott szám 3-5. De ez rajtad múlik. Ezek a számok csak statisztikák. Kövesd magad.
6. Egyedi eladási javaslat (UPS): Ez a kifejezés olyasmit fejez ki, ami megkülönbözteti Önt másoktól. Tudod, azt? Tájékoztassa ügyfeleit is erről. Ez az információ általában a cím vagy az alcím részét is képezi.
7. Mobilbarát verzió: sokáig nem beszélek róla. Webhelyének mobilbaráttá tétele ma már magától értetődő. Arról is meg kell győződnie, hogy a felhasználók több mint 51%-a megtekinti az oldalt, különösen mobileszközökön.
Az oldaladon már minden fontos megtalálható. szóval hogyan lehet hatékonyabbá tenni?
- KIS. Ne komplikáld túl. Hallottál már erről a kapcsolatról? Nem rosszabb, mint egy zsúfolt és zavaros webhely.
- Egy ajánlat. Csak egy ajánlat legyen a webhelyén. Rendkívül fontos. A céloldalnak világos üzenetet kell tartalmaznia.
- Ne felejtsd el a képeket. Mutassa meg ajánlatát vizuálisan is. Ösztönözze a látogatót a képzeletre és a képzelőerőre.
- Ne használjon közönséges képeket. A látogatók figyelmen kívül hagyják a reklám képeket és fotókat. Szóval semmi pletyka.
- Cselekvésre ösztönző gomb. Tegye ezt a gombot kellően szembetűnővé. Hogy azonnal megüti a szemét. Hagyja el a felesleges információkat és szövegeket.
- Űrlapok. Ha ezeket használja, minimálisra csökkentse a kötelező mezőket. Senki sem tölthet ki nagy mennyiségű különböző információt. Te sem.
- Visszaszámlálás. Használja ki a time-lapse ajánlatot. Egy ilyen ajánlat jobban vonzza a rendezvényt. Ha a vásárló azt látja, hogy a készletajánlatot levonják, az tudat alatt arra kényszeríti, hogy siessen a rendeléssel.
Remélem, hogy ezek a tippek inspiráltak, és céloldalát tökéletessé teszi a tökéletességhez.
Ha vannak saját ellenőrzött tippjei, ossza meg őket az alábbi megjegyzésekben.