A hatékony nyitóoldal titka

Az első dolog, amit tisztázni kell: Soha ne beszéljen a céloldalról, mint kezdőlapról. Mintha azt mondanánk, hogy az amerikai pizza ketchuppal ugyanaz, mint az igazi olasz. Nehéz, nem?
Ebben világosak vagyunk. Tegyük fel, mitől jellemző a céloldal. Ez az első oldal a webhelyén, amellyel látogatói kapcsolatba lépnek. Ez egyben az úgynevezett reklámkapu is, ami együtt jár azzal a ténnyel, hogy optimalizálni szokták.

Snímka obrazovky 2015-10-18 o 15.49.49
Kétféle céloldalt ismerünk. Ebben az esetben megbocsátom az angol fordítást a jobb hitelesség érdekében.

1.) Átkattintás

Egy ilyen céloldal vásárlásra hívja a látogatót. Leginkább a „További információ” vagy a „Kapcsolatfelvétel” gombbal.

2.) Ólomgenerálás

Ennek a típusú céloldalnak egy adott nézete van. Fő célja, hogy hasznos információkat kapjon látogatóitól. Ez az űrlap több kitöltendő mezőt és egy cselekvésre ösztönző felhívást is tartalmaz.

Mit kínálhat a látogatóknak a céloldalon?

  • kupon
  • webinárium regisztráció
  • rendezvény regisztráció
  • ingyenes e-könyv letöltési lehetőség
  • regisztráció ingyenes tanfolyamra
  • konzultáció lehetősége
  • hírlevél feliratkozás

Ahhoz, hogy a céloldal hatékony legyen, tisztában kell lennie bizonyos feltételekkel. Ismered mindet?

A / B tesztelés: Az online marketingben az A / B tesztelés a weboptimalizálás alapja. Ez a céloldal két (vagy több) verziója hatékonyságának teszteléséből áll. Tesztelhet változókat, termékeket…

Visszafordulási arány: Azon látogatók százalékos arányát mutatja, akik elhagyják webhelyét, mert nem találták meg, amit kerestek

Konverziók: A konverziók egy művelet végrehajtása a webhelyen

Átváltási arány: Ebben az esetben a sikeresen végrehajtott részvények százalékos arányáról beszélünk. A leggyakoribb vásárlás.

Ólom: Vannak vásárlók, akik érdeklődnek a terméke, szolgáltatása iránt.

KPI: Kulcsteljesítménymutatók vagy fő teljesítménymutatók. Ezek olyan specifikus mutatók, amelyekkel mérheti kampányai céljait (hatás, látogatók száma…)

ROI: Befektetések megtérülése vagy megtérülési ráta. Méred a marketingtevékenységedből származó profitot

Mit kell tartalmaznia a nyitóoldalnak?

HNCK5658
1. Címsor: Szlovák fordításban, cím. Ez az első dolog, amit látogatói észrevesznek a céloldalon. A címnek le kell írnia, hogy mit kínál. A legjobb tömören.

2. Alcím: Felirat vagy alcím szlovák fordításban. Támogatnia kell a címben megadott állításait.

3. Vizuális: Más szóval képelem, fotó, dia vagy videó. Ezen elemek célja a látogató figyelmének felkeltése. Ha a látvány érdekes, az ügyfél személyesen szeretne kapcsolatba lépni az Ön ajánlatával.

4. Cselekvésre ösztönzés: gyakran úgy hivatkoznak rá, mint a cselekvésre való felhívásra, amelyet ügyfeleitől elvárni. Az ilyen cselekvésre ösztönző (CTA) általában „show more” gombok formájában jelenik meg, és így tovább…

5. Előnyök: Webhelyének fel kell sorolnia azokat az előnyöket, amelyeket az ügyfelek élvezhetnek. Tehát ajánld fel őket nekik. Az ajánlott szám 3-5. De ez rajtad múlik. Ezek a számok csak statisztikák. Kövesd magad.

6. Egyedi eladási javaslat (UPS): Ez a kifejezés olyasmit fejez ki, ami megkülönbözteti Önt másoktól. Tudod, azt? Tájékoztassa ügyfeleit is erről. Ez az információ általában a cím vagy az alcím részét is képezi.

7. Mobilbarát verzió: sokáig nem beszélek róla. Webhelyének mobilbaráttá tétele ma már magától értetődő. Arról is meg kell győződnie, hogy a felhasználók több mint 51%-a megtekinti az oldalt, különösen mobileszközökön.

Az oldaladon már minden fontos megtalálható. szóval hogyan lehet hatékonyabbá tenni?

  1. KIS. Ne komplikáld túl. Hallottál már erről a kapcsolatról? Nem rosszabb, mint egy zsúfolt és zavaros webhely.
  2. Egy ajánlat. Csak egy ajánlat legyen a webhelyén. Rendkívül fontos. A céloldalnak világos üzenetet kell tartalmaznia.
  3. Ne felejtsd el a képeket. Mutassa meg ajánlatát vizuálisan is. Ösztönözze a látogatót a képzeletre és a képzelőerőre.
  4. Ne használjon közönséges képeket. A látogatók figyelmen kívül hagyják a reklám képeket és fotókat. Szóval semmi pletyka.
  5. Cselekvésre ösztönző gomb. Tegye ezt a gombot kellően szembetűnővé. Hogy azonnal megüti a szemét. Hagyja el a felesleges információkat és szövegeket.
  6. Űrlapok. Ha ezeket használja, minimálisra csökkentse a kötelező mezőket. Senki sem tölthet ki nagy mennyiségű különböző információt. Te sem.
  7. Visszaszámlálás. Használja ki a time-lapse ajánlatot. Egy ilyen ajánlat jobban vonzza a rendezvényt. Ha a vásárló azt látja, hogy a készletajánlatot levonják, az tudat alatt arra kényszeríti, hogy siessen a rendeléssel.

Remélem, hogy ezek a tippek inspiráltak, és céloldalát tökéletessé teszi a tökéletességhez.
Ha vannak saját ellenőrzött tippjei, ossza meg őket az alábbi megjegyzésekben.

Segített Önnek ez a cikk? Kérem, egy megosztással támogasson. 👍
WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here