Frissítések – modern e-shop bérelhető (értékelés)

Olvassa el ezt az ismertetőt az Upgates e-kereskedelmi megoldásáról, és ismerje meg, mit kínál, és hogyan hozhat létre saját e-shopot benne.

Frissítések áttekintése

Jelenleg hihetetlen mennyiségű e-kereskedelmi megoldás létezik leendő e-shopja számára.

Az olyan szolgáltatásoktól, mint a Shoptet , az Eshoprychlo -n át az olyan óriásokig, mint a Shopify .

Akár teljesen kezdő vagy, akár éppen ellenkezőleg, nagyon tapasztaltál az e-shopok létrehozásában, biztosan gyorsan megérted, miben térhet el az egyik platform a másiktól.

Ebben a cikkben úgy döntöttem, hogy közelebbről megvizsgálom az Upgates platformot – egy professzionális e-kereskedelmi platformot, amely évek óta versenyez az e-shop megoldásokkal Szlovákiában és Csehországban egyaránt.

A következő sorokban ezért közelebbről megvizsgáljuk, hogy mi is az az Upgates, miért számít professzionális eszköznek, valamint az árlistáját és az általa rejtett további bónuszokat.

A végén természetesen azt is megmutatom, hogyan néz ki ez a platform a gyakorlatban, milyen felülettel rendelkezik és mit lehet vele kezdeni.

Mi az az Upgates?

Az Upgates az egyik legnépszerűbb platform az e-shopok létrehozására Szlovákiában és Csehországban, amely jelenleg több mint 1000 aktív e-shoppal büszkélkedhet (és ez a szám napról napra folyamatosan növekszik).

Szó van az ún „hibrid” az e-shop szolgáltatók között, hiszen ügyfeleinek egyaránt kínál testre szabott megoldásokat és ún. “dobozos megoldások”.

Gyakorlatilag ez egy e-kereskedelmi megoldás minden olyan vállalkozó számára, aki nem akar semmiben korlátozni az e-shopjával.

Az upgates-et mint platformot gyakran kompromisszumok nélküli e-shop megoldásként emlegetik, amely mindent kínál ügyfeleinek, amire szükségük van – a websablonok választékától a kellemes felhasználói felületen át egészen az igényeinek megfelelően beállítható technikai berendezésekig. .

Emellett az Upgates kedvező tarifákkal büszkélkedhet, ill árcsomagok), amelyek mindent tartalmaznak, ami egy e-shop indításához szükséges – legyen szó a weboldal kezeléséről és üzemeltetéséről, marketingről, könyvelésről és számlázásról vagy különféle kiegészítőkről, amelyeket az Upgates részeként telepíthet weboldalára.

Az Upgates-t az ostravai székhelyű EVici webdesign s.r.o. alapította még 2003-ban, amikor ez a cég elkezdett weboldalakat készíteni.

Azóta márkaként olyan megbízható e-kereskedelmi megoldást igyekszik kifejleszteni, amely elfogadható áron az e-shopok mainstream platformjaként szolgálna.

Miért érdemes kipróbálni az Upgates-t?

Általánosságban elmondható, hogy az Upgates bárki számára megfelelő – legyen az teljesen új vállalkozó, vagy az e-shopok tapasztalt webmestere.

Ennek az e-shop platformnak az egyik óriási előnye, hogy nem feltétlenül szükséges műszaki vagy programozási ismeretek egy működő e-shop elindításához.

A frissítések megoldják az ilyen problémákat.

Megjegyzendő azonban, hogy az Upgates inkább a közepes és nagyobb e-shopokra fókuszál, mivel árcsomagjai nem mindig alkalmasak kezdő online vállalkozóknak.

Árszínvonalait azonban egy tökéletes rendszerrel kompenzálja, amely a vásárlás után is 100%-ban működik.

Frissíti az árlistát

Az Upgates 4 csomagot kínál az árlistájában – mindegyik korlátozás nélkül tartalmazza a platform összes funkcióját.

Az egyetlen dolog, amitől ezek az árcsomagok különböznek egymástól, az az e-shopban elérhető termékek száma és a nyelvi mutációk száma:

  • Bronz – 100 terméked lehet az e-shopon 1 nyelven és 1 felhasználó számára, aki kezelheti az e-shopot
  • Ezüst – 1000 termék 2 nyelvi mutációval és 5 felhasználó számára
  • Arany – akár 5000 termék, 5 nyelvi mutációval, korlátlan számú felhasználóval
  • Platina – akár hihetetlen 50 000 termék, korlátlan számú nyelven és felhasználóval
Frissíti az árlistát
Frissített árlista (érvényes a cikk írásakor)

A csomagok mellett felár ellenében extra szolgáltatásokat is vásárolhat, mint pl.

  • Multidomain Multishop – felár ellenében e-shopját több domain alatt is kezelheti
  • Rendszeres termékimport – ez a lehetőség a beszállítóitól és harmadik felektől származó termékek rendszeres importálására
  • Speciális e-mailezés – több mint 10 000 üzenetet küldhet díj ellenében
  • SMS üzenetek – ez az SMS üzenetek küldésének aktiválása a rendszerből
  • Fizetős bővítmények – ennek a szolgáltatásnak köszönhetően aktiválhatja a kiegészítőket, hogy más szolgáltatásokhoz kapcsolódjon

A fizetős szolgáltatásokon kívül az Upgates különféle bónuszokat is kínál minden tarifához – 530 euróig.

Ezek bónuszok olyan platformokhoz, mint:

  • heureka.sk
  • zboží.cz
  • glami.cz
  • zongora
  • … és még sok más

Az egyik nagy előny az, hogy 30 napig teljesen ingyenesen kipróbálhatja az Upgates-et – egyszerűen létrehoz egy fiókot, és 1 teljes hónapig játszhat a beállításokkal, és saját szemével nézheti meg, hogyan néz ki ez a platform a gyakorlatban.

Mit nyújt az Upgates?

Mivel az Upgates hibrid e-kereskedelmi megoldásnak számít, nem szabad megfeledkezni arról, hogy igyekszik e-shop megoldásokat kínálni egyéni igényekre és dobozos megoldásként is, amelyet többen is használhatnak.

Az Upgates elvileg úgy működik, mint egy rejtvény – egyszerűen az egyes részeiből összeállít egy e-shopot, kellemes dizájnnal, szerkezettel, termékekkel stb. – anélkül, hogy programozó lennék

Természetesen, ha ismeri a CSS-t, a HTML-t vagy a JS-t, e-shopját olyan formává alakíthatja, amely csak Önnek megfelel.

Most pedig vessünk egy pillantást az Upgates által kínált nagyszerű szolgáltatásokra.

Felhasználói felület

Az Upgates elsősorban a platform funkcionalitására koncentrál, nem annyira a megjelenésre és a felhasználóbarát felületre.

Ezzel a gondolkodásmóddal érdemes megközelíteni a weboldalad adminisztrációját is – maga a főmenü egy nagy táblázat tele van információkkal és számokkal, amelyek tájékoztatnak az e-shop általános állapotáról.

A kevésbé tapasztaltaknak mindig áll rendelkezésére egy tipp, ami elmagyarázza, mire való a felület adott része.

Az egyik nagy plusz az, hogy az Upgates hogyan oldotta meg a részt a termékekkel – minden terméket egy bizonyos kategóriába soroltál, amit egyszerűen kicsomagolsz.

Saját maga is létrehozhat kategóriákat, és igényei szerint kombinálhatja a termékeket.

Ami a webböngészőkre való optimalizálást (SEO) illeti, az Upgates természetesen magában foglalja az alapvető beállításokat, például URL-eket, címcímkéket, leírásokat (meta leírás) és így tovább.

Ezenkívül ez a platform az automatikus SEO optimalizálásban is segítséget nyújthat, aminek köszönhetően rengeteg időt takaríthat meg.

Megjelenés és “Designer” modul

A Designer egy olyan modul, amely segítségével felhasználója gyorsan és egyszerűen elkészítheti az adott weboldal grafikai tervét.

Ennek köszönhetően létrehozhatja saját egyedi e-shop megjelenését, amely kiemelkedik a többi közül.

A Designer modulon belül gyakorlatilag mindent konfigurálhatunk – megjelenéstől, színektől, látványelemektől stb. – minden csak a képzeleteden múlik (és esik).

Az Upgates alapvetően 6 sablont kínál, ill úgy néz ki, hogy jelentkezhet az e-shopjába.

Bár első pillantásra mínusznak tűnhet egy ilyen kis szám, ezekkel a változatokkal számtalan saját verziót készíthetsz.

Ennek köszönhetően kitűnhet a versenytársak közül, és pontosan az elképzeléseinek és a fantáziájának megfelelő megjelenést és sablont készíthet weboldalának.

Frissíti a megjelenést és a sablonokat

Az e-shop sablonjainak szerkesztése nagyon egyszerű a felhasználó számára – csak választ egyet, dönt a weboldalon annak elrendezéséről, és máris megkezdheti az átdolgozását.

Ha van legalább egy kis kreatív fantáziád, akkor nem jelenthet gondot, ha elkészít egy gyönyörű és hasznos sablont, amivel remekül fog kinézni az e-shopod.

Ha attól tart, hogy a szerkesztések egy szép sablont ügyetlen szörnyeteggé változtatnak, ne aggódjon – az Upgates a felhasználói élményre is gondolt a saját sablon létrehozásakor, és nem teszi lehetővé a sablon túlbontását.

Természetesen a sablon elkészítése után mindig megtekintheti, hogyan nézne ki az e-shopod benne a különböző eszközökön – okostelefontól a számítógépig.

Megjegyzés: Ha technikailag jártasabb, vagy már van tapasztalata weboldalak létrehozásában, szerkesztheti a sablont az Upgatesben saját kódja, HTML, CSS vagy JS használatával.

Meg kell azonban jegyezni, hogy ez a lehetőség nem automatikus – Először is fel kell vennie a kapcsolatot az Upgates ügyfélszolgálatával, és ők elérhetővé teszik a módosításokat. Ezután tetszés szerint játszhat üzlete megjelenésével.

Kapcsolattartás harmadik felekkel

Az e-shop azonban önmagában nem csupán egy zárt weboldal valamilyen platformon, hanem kapcsolat is más kiegészítőkkel, tevékenységekkel, rendszerekkel, amelyek az e-shop működéséhez szükségesek, és amelyek megkönnyítik annak kezelését.

Ez alapján azt is meg kell nézni, hogy az Upgates hogyan oldja meg a kompatibilitást más eszközökkel – mondhatjuk, hogy ezt a problémát tökéletesen kezelte.

A frissítések segítségével könnyedén csatlakozhat az e-shopokhoz kapcsolódó gyakorlati szolgáltatásokhoz, mint például a reklamáció, az áruimport (futár és egyéb szolgáltatások), vagy akár az e-shop és a bank összekapcsolása.

Magától értetődik, hogy az e-shop kompatibilis fizetési átjárókkal, könyvelési szolgáltatásokkal stb.

Ha van saját könyvelési rendszere, az API segítségével párosíthatja azt az Upgates platformmal, így gyorsan és kényelmesen figyelemmel kísérheti termékeit és vásárlói vásárlásait.

Ami az online marketing- és mérési eszközöket illeti, az Upgates nem feledkezik meg olyan alapvető eszközökről sem, mint a Google szolgáltatásai (Google Analytics, GSC stb.), társult szolgáltatások, összehasonlító szolgáltatások stb.

Dropshipping szolgáltatás

Ha nem tudja, mi az a dropshipping, először röviden elmagyarázhatjuk:

A dropshipping egy olyan üzletvitel, amelynek köszönhetően Ön vállalkozóként nem vállal teljes felelősséget az e-shopjában található termékekért.

A dropshippingben alapvetően dokumentumot küld, ill egy fájl a termék beszállítójától, amely tartalmazza az összes szükséges információt az Ön e-shopjában értékesített árukkal kapcsolatban.

Magát az árut azonban a szállító (nem Ön) tartja raktáron, aki az árut csomagolja és szállítja is, vagy kezeli a reklamációt.

Ha a vásárló az Ön e-shopján keresztül vásárol ilyen árut, Ön, mint közvetítő, az eladásból bizonyos részt (árrést) kap – vagyis csak az a feladata, hogy a potenciális vásárló eljusson az Ön e-shopjába és megvásárolja a adott termék.

Az Upgates ezt az értékesítési módot is lefedi, mivel lehetőség van a termékeket tartalmazó fájlok importálására az e-shopba.

Apró mínusz azonban, hogy a beszállítók termékeit tartalmazó fájlokat csak egyszer lehet ingyen importálni, a rendszeres termékimport már fizetős szolgáltatás.

A szállítás széles spektruma

Mivel az Upgates egy e-kereskedelmi megoldás, amelyet a Cseh Köztársaságban hoztak létre, nem lesz probléma, ha e-shopját összekapcsolja a szlovák és cseh nyelvű elektronikus értékesítési nyilvántartással (EET), valamint különféle típusú termékszállítás.

A szállítás részeként az Upgates lefedi az összes alapvető fuvarozót Szlovákiában és Csehországban, mint például:

  • ppl
  • GLS
  • szlovák posta
  • Cseh Posta
  • DPD
  • … és még sok más.

Jogszabályok és piactér

Az Upgates nem feledkezik meg az igazán széles lefedettséggel rendelkező e-shopokról sem, amelyek Csehországon és Szlovákián kívülre szállítják áruikat.

A Szlovák Köztársaságon és Csehországon belül az Upgates modulokat biztosít az EET nyugták kiállításához, valamint megoldja a GDPR problémát a weboldalakon.

Nem szabad megfeledkeznünk az Upgates Akadémiáról sem – ez egy olyan oktatási központ, amely különféle tanácsokkal és tippekkel próbálja segíteni a vállalkozókat az e-shopokkal együtt az online kereskedés, marketing vagy akár áruexport és -tárolás terén.

Emellett az Upgates ún Piactér – egy hirdetési szolgáltatás, ahol különféle online iparágak szakembereit veheti fel – legyen szó SEO, marketing, grafikai tervezés vagy tanácsadás és támogatás – ezen a helyen megtalálhatja azokat az embereket, akikre feltétlenül szüksége lesz az e-shopjához.

Vevőszolgálat

Az Upgates nagyon jó támogatást nyújt ügyfeleinek – legyen szó közvetlen kapcsolatfelvételről a támogatással, súgóközponttal vagy akár tippekkel.

Ezzel kapcsolatban elmondhatjuk, hogy az Upgates valóban törődik ügyfeleivel.

Bármilyen probléma vagy kétértelműség esetén több médián keresztül kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálattal:

  • Chat – írhat közvetlenül a supportnak, amely hétköznap 8:00 és 15:30 között érhető el.
  • Konzultáció – bizonyos esetekben egyeztethet egy videointerjút olyan szakemberekkel, akik betanítják és végigvezetik az e-shop beállításain
  • Technikai támogatás – nehéz probléma esetén közvetlenül fordulhat az Upgateshez hétköznap 8:00 és 16:00 között
  • Telefonos kapcsolat – klasszikus hívás támogatással

Ezeken a médiákon kívül azonban különféle videokalauzokhoz, tippekhez vagy akár frissítési tanácsokhoz is hozzáférhet.

Frissítések vs. verseny

Az Upgates nagyon erős ellenfél a konkurens platformokhoz képest, és meglehetősen nehéz megítélni, hogy az e-kereskedelmi megoldások közül melyik a legjobb:

  • Shoptet – népszerű e-shop platformként kiváló felhasználói élményt kínál, az Upgateshez nagyon hasonló árakon (ráadásul a Shoptet néhány sablonnal több, mint az Upgates). Ebben az esetben nagyon fontos megnézni, hogy egy egyszerűbb kezdő felülettel (Shoptet) vagy egy nagy e-shophoz specifikus, minden-az-egyben megoldásra van szüksége (Upgates)
  • Eshop-rychlo – az Upgates-hez képest valamivel alacsonyabb áraim vannak, ami néhány embert eltántoríthat attól, hogy az Upgatesben vásároljon. Ezen kívül, ami a megjelenést illeti, az Eshop-quickly több mint 25 reszponzív sablont kínál.

Útmutató az e-shop létrehozásához az Upgates segítségével

Ha vásárlás előtt szeretné kipróbálni ezt a platformot, az e-shop létrehozásának folyamata nagyon egyszerű – menjen az Upgates kezdőlapjára , és kattintson az ” E-shop létrehozása ” gombra.

Ezt követően megjelenik egy ablak, ahol csak be kell írni az e-shop nevét és a regisztrációs e-mailt:

frissíti a regisztrációt

A regisztrációt követően arra az oldalra lép, ahol ki kell töltenie az alapvető adatokat Önről és e-shopjáról (például e-shop neve, nyelve, jelszó, elérhetőségei stb.):

frissíti a regisztrációs adatokat

Az adatok kitöltése után első alkalommal tud majd bejelentkezni fiókjába és az adminisztrációs menübe:

frissíti a kezdeti ablakot a regisztráció után

Az adminisztrációs menüben minden elérhető lesz az e-shopjával kapcsolatban – a rendelések napi áttekintésétől, értékesítéstől stb. egészen a menüig a termékekkel, beállításokkal, marketinggel stb.

frissíti az adminisztrációs menüt

Vessünk egy pillantást néhány fontos elemre és beállításra, amelyekre az első e-shop indításakor szüksége lesz.

1. Alapbeállítások

Az adminisztratív áttekintésben kattintson a bal oldali menü ” Beállítások ” elemére – ezzel eljuthat az e-shop alapbeállításaihoz.

Ebben a részben számos fontos dologgal játszhatsz, mint például:

  • Cookie-k
  • áfa
  • Vízjelek
  • Nyelvek
  • Pénznemek

Megrendelések esetén ebben a részben a fizetéssel és a számlázással, valamint a megrendelés állapotával és a szállítással foglalkozhat.

Ezenkívül beállíthat adatokat a termékekről, kategóriákról vagy bizonyos információkról az ügyfelek számára stb.

frissíti a beállítások menüt

2. Megjelenés és sablon

Weboldalunk dizájnjának kiválasztásakor és elkészítésekor lépjen az adminisztrációs ablak bal oldali menüjébe, és kattintson a „ Grafika ” elemre – onnan a „Tervező” részhez juthat, ahol beállíthatja a saját megjelenését. e-shop:

sablon frissítések

Az eszköz első indításakor megjelenik egy üdvözlő/súgó ablak egy videóval – rákattintás után az előre beállított grafikához jutunk.

Itt kiválaszthatja a leginkább tetsző sablont, és elkezdheti szerkeszteni:

frissíti a Tervező modult

A sablon szerkesztése a Designer modulban nagyon egyszerű és intuitív a felhasználó számára – egyszerűen kiválaszthat egy blokkot a sablonból, és rákattintva szerkesztheti.

Miután elkészítette egyéni sablonját, egyszerűen kattintson a „ MENTÉS ” gombra a bal alsó sarokban, és a sablon készen áll!

3. Termékbeállítások

A termékbeállításokat az Upgatesben a sablonbeállításokhoz hasonlóan érheti el – a bal oldali menüben kattintson a ” Termékek ” elemre – ekkor megjelenik egy általános áttekintés a termékekről:

frissíti a termékeket

Ha új terméket szeretne hozzáadni, egyszerűen kattintson az “ÚJ” gombra a képernyő jobb oldalán.

Az új ablakban ezután minden szükséges információt megadhat a termékről (például név, gyártó, állapot, EAN, termékleírás stb.) – végül kattintson a ” MENTÉS ” gombra:

termékbeállítások frissítése

4. Online marketing

Az adminisztrációs oldal főmenüjében a teljes online marketing kezeléshez is hozzáférhet.

Az Upgates részeként lehetősége van arra, hogy beállítsa e-shopja promóciójának különböző szempontjait, például:

  • E-mail marketing
  • Kedvezmények és kuponok
  • Értékelés és vélemények
  • SEO és közösségi hálózatok
  • Őrzőkutya
  • … és még sok más

A SEO esetében rendelkezésére áll a termékeinek webböngészőkre való alapvető optimalizálása (például a címek, leírások, címsorok, kategóriák és URL-ek optimalizálása), de a SEO technikai vonatkozásai is, például webhelytérkép vagy beállítások a robots.txt fájlban

frissíti a marketinget és a SEO-t

5. Áttérés az éles változatra

Ha úgy dönt, hogy “élőben” szeretné elindítani e-shopját, és ténylegesen elkezdi használni, először ki kell töltenie a számlázási adatokat, valamint néhány egyéb információt.

Az adminisztrációs menü ” Fiókom ” részében lépjen a ” Pénztárca és véglegesítés ” elemre:

frissíti a menü pénztárcáját

Töltse ki a számlázási adatokat ebben a részben, és válassza ki az Önnek megfelelő tarifát:

frissíti a számlázási információkat

Ezután töltse fel pénztárcáját, és lépjen a domainbeállításokhoz. Az összes szükséges lépés elvégzése után megkezdheti az e-shop valódi használatát.

Tipp: Ne feledje, hogy bármilyen probléma vagy félreértés esetén mindig van egy súgó az elérhető tételekhez, ahol a Frissítések rész részleteit megismerheti.

frissítések segítenek

Frissítések áttekintése – végső értékelés

Az Upgates alapvetően a legjobb e-kereskedelmi platform, amely különösen a közepes és nagyobb e-shopoknak felel meg.

Egyedülálló funkcióinak és a weboldal bizonyos körülmények között történő testreszabhatóságának köszönhetően kifejezetten ajánlható professzionális marketingeseknek, vagy röviden olyan vállalkozóknak, akik komolyan gondolják e-shopjukat.

Ugyanakkor egy kicsit nagyobb kihívást jelenthet a teljesen kezdőknek, hiszen UX felülete nem teljesen barátságos.

Ami az Upgates árlistát illeti – elvileg felveheti a versenyt más e-shop megoldásokkal, mint például a Shoptet.

Bár az Upgates néhány euróval drágább, professzionális hozzáállással és kiegészítőkkel kompenzálja az árát.

Talán az egyetlen apró negatívum, ami remélhetőleg megoldódik a jövőben, az a felület megjelenése – a Shoptethez vagy a Shopifyhoz képest túl technikásnak tűnik, már-már űrhajónak tűnik –, amitől egy kezdő vállalkozó egy kicsit megijedhet: )

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here