Az e-mail marketing legjobb cseh és külföldi eszközeinek bemutatása – egyedi funkcióik, áraik és felhasználásuk.
Az online üzletfejlesztés egyik fontos összetevője az e-mail marketing. Az ügyfelekkel való közvetlen kommunikáció ezen formája különféle hírekről, szolgáltatásokról vagy promóciókról tájékoztat.
Célja a bizalomépítés és a további vásárlások iránti érdeklődés felkeltése a meglévő ügyfelek körében, de ennek nem kell reklám jellegűnek lennie.
Különféle e-mail marketing eszközök állnak rendelkezésre a kapcsolati adatbázis kezeléséhez, az üzenetek előkészítéséhez és terjesztéséhez, valamint egyéb kapcsolódó tevékenységekhez. Ezek közül a legjobbakat mutatom be röviden a következő cikkben.
Tartalom
SmartEmailing
A SmartEmailing platformot kínál a névjegyek gyűjtésére, e-mailek és SMS-ek küldésére. Ez a cseh eszköz különféle funkciókat tartalmaz, amelyek segítik a teljes folyamat automatizálását. A nap 24 órájában működik az Ön beavatkozása nélkül is , csak megfelelő időpontot kell beállítania az üzenetküldéshez. Vannak:
- webes űrlapok névjegygyűjtéshez,
- reszponzív e-mail sablonok
- kapcsolati adatbázis válogatási lehetőséggel
- üdvözlet küldése és sok más funkció.
Ha a legjobb módot keresi kapcsolatai elérésére, tesztelheti e-mail kampányait . A statisztikák is hatékony segítséget jelentenek, értékes információkkal szolgálva további kampányok létrehozásához.
A SmartEmailing szolgáltatást 14 napig ingyenesen kipróbálhatja . További felhasználáskor a SmartEmailing ára a kapcsolatfelvételek száma alapján kerül meghatározásra. 500 kapcsolatfelvételig a havi díj 193 CZK (7,60 EUR).
Tudjon meg többet ebben a SmartEmailing áttekintésben .
Ecomail
Egy másik eszköz a cseh alkotók műhelyéből az Ecomail. Lehetővé teszi az ügyfelekkel való kommunikáció egyéni beállítását több csatornán keresztül. Az e-mailek elkészítéséhez reszponzív sablonok állnak rendelkezésre, illetve saját maga is elkészítheti a hírlevelet.
Az Ecomail lehetővé teszi a névjegyek rendezését is számos kritérium szerint, például érdeklődési körök, életkor vagy vásárlási szokások szerint. Beállíthatja az üzenetküldést , és a rendszer automatikusan mindent elintéz helyette. A kampány teljesítményét egyértelmű statisztikák követik nyomon. Az e-mail a Google Analytics szolgáltatással is összekapcsolható.
További érdekes tulajdonságok:
- ünnepi üdvözlet,
- személyre szabott kampányok egyéni ügyfelek számára,
- kapcsolat a Facebookkal és az Instagrammal,
- A/B tesztelés,
- kapcsolatfelvételi űrlapok és mások.
Öröm az ár, ha maximum 200 kapcsolatod van, és havonta nem küldesz 200-nál többet. Ebben az esetben ingyenesen használhatja az e-mailt. A havi díj 500 kapcsolatig 150 CZK (5,93 EUR).
Mailer Lite
Az e-mail marketing legjobb eszközei közé tartozik a Mailer Lite . Az e-mail marketingben kezdők élvezni fogják az intuitív e-mail szerkesztőt, amely könnyen használható. A drag & drop funkcióval szerkesztheti azokat a dinamikus üzeneteket, amelyekbe képeket, videókat vagy közösségi hálózatokra mutató hivatkozásokat szúrhat be. 24 órás támogatás is elérhető.
Lehetőség van továbbá webes űrlap hozzáadására az oldalra, automatizálni a terjesztést, beállítani a megfelelő kézbesítési időt és tesztelni a kampányok sikerességét. Az áttekinthető statisztikák tájékoztatnak az elküldött és megnyitott e-mailek számáról, a kattintások és leiratkozások számáról.
A Mailer Lite nemzetközi hatókörű e-shopok számára is alkalmas . A statisztikák segítségével megtudhatja, mely országokban van a legtöbb hírlevél-előfizető.
Akár 1000 névjegy és 12 000 üzenet havonta, a Mailer Lite ingyenes . A díjköteles szolgáltatások legalacsonyabb díja 10 dollártól kezdődik.
MailChimp
A jól ismert MailChimp platform mindent tartalmaz, ami az e-mail marketinghez szükséges. Segítségével névjegyeket gyűjthet a webhely látogatói és a rendszeres ügyfelek számára az online űrlap segítségével. Ha már rendelkezik e-mail adatbázisával, importálhatja a MailChimpbe. Az eszköz azt is lehetővé teszi, hogy vonzó e-maileket hozzon létre értékesítésének vagy márkájának népszerűsítésére. A levelezőlistáról való leiratkozás lehetősége magától értetődő.
A MailChimp 2001-es indulása óta sok rajongót szerzett. Ezt a bevált e-mail marketing eszközt kezdők és nagyvállalatok egyaránt használják. Előre elkészített sablonok állnak rendelkezésre hírleveléhez, és kódolhatja is a sajátját. Szeretné személyre szabott e-mail sablonját? A MailChimp interaktív útmutatója eredeti terveket készít Önnek.
Az A/B tesztelési és kampányteljesítmény-jelentések elérhetők, hogy megtudják, mi érdekli leginkább hírelőfizetőit. Van egy automatizált e-mail küldés is az ügyfelek viselkedése alapján, ami növeli annak valószínűségét, hogy elolvassák az üzenetet.
Akár 2000 névjegy 10 000 elküldött e-maillel, a MailChimp ingyenes . Ha olyan szolgáltatásokat szeretne igénybe venni, amelyek az ingyenes csomagban nem elérhetők, válthat a fizetős csomagok egyikére. A legolcsóbb ár havi 9,99 dollár.
GetResponse
A GetResponse eszközöket biztosít a névjegyadatbázis eléréséhez. Segít megosztani érdekes tartalmakat, amelyeket előre elkészített sablonokban hoz létre professzionális tervezésben . Lehetővé teszi a következőket:
- állítson be e-mail sorozatokat az előfizetői számára
- automatikus üzenetküldés,
- Növelje blogja elérhetőségét e-mailben és közösségi médián keresztül történő megosztással.
- használja az e-mail kézbesítési időzítést
- kapcsolati szegmensek létrehozása,
- személyre szabott kommunikáció,
- a fizetős verzióban lehetőség van SMTP-n keresztül üzenetküldésre.
Más e-mail marketingeszközökhöz hasonlóan ez is segít professzionális, reszponzív e-mailek létrehozásában.levelek. Fogd és vidd az üzenetterv szerkesztésekor. 30 napig ingyenesen kipróbálhatja a GetResponse szolgáltatást , majd válthat az egyik fizetős szolgáltatásra. A legolcsóbb csomagot 10,99 euróért vásárolhatja meg.
AWeber
Az AWeber a professzionális e-mail marketinghez szükséges összes eszközt is kínálja. Létrehozhatja e-mailjeit kész sablonokból, vagy létrehozhatja sajátját egy egyszerű szerkesztő segítségével. A Canva grafikus platform használata a rendszerből való kijelentkezés nélkül is lehetséges.
Az előre beállított időpontokban automatikusan küldhet e-mail üzeneteket, és több szempont szerint szegmentálhatja az ügyfeleket:
- egy konkrét jelentés megnyitása szerint,
- kattintson a linkekre,
- vásárlási magatartás,
- forgalom a webhelyére
- a terület, ahol élnek,
- kor.
Elérhető a blogtartalom automatikus megosztása, és kihasználhatja az e-mailek személyre szabását , ami növeli az átkattintási arányt és az eladásokat. Vannak egyértelmű statisztikák is, amelyekből megtudhatja, hogy e-mailjei hogyan befolyásolták az eladásokat.
Az AWeber 500 névjegyig ingyenes , míg néhány fejlettebb funkció kínálata korlátozott. Árát tekintve ez az e-mail marketing eszköz a drágábbak közé tartozik. Akár 500 névjegy összes funkciója elérhető havi 19,99 dollárért.
Mailgun
A Mailgun e-mail marketinget és tranzakciós e-mailek küldését kínálja akár 15 millió címre. Automatizálhatja e-mail kampányait, megakadályozhatja, hogy spamnek minősüljenek, és figyelemmel kísérheti hatékonyságukat. A fogd és vidd szerkesztő elérhető professzionális üzenetküldési tervezés létrehozásához. Választhat az előre elkészített sablonok közül is. A Mailgun számos eszköz segítségével segít sikeres e-mail marketing stratégiák felépítésében:
- regisztrációs űrlapok,
- email automatizálás
- névjegyzék kezelése
- valós idejű statisztikák,
- speciális szegmentálási lehetőségek,
- dinamikus tartalom
- A/B tesztelés akár 10 különböző verzióhoz,
- maximalizálja a szállítást.
A Mailgun bizonyos területeken még tovább megy, mint más e-mail marketing eszközök. Például több felhasználó számára is lehetővé teszi a hozzáférést a még gyorsabb és hatékonyabb e-mailek létrehozásához . Az e-mail cím érvényesítése is elérhető. A jelentések és statisztikák lehetővé teszik az e-mail marketing hatékonyságának vizsgálatát az egyes szegmensekben vagy egyénekben.
A Mailgun magasabb árai megfelelnek a gazdag kínálatnak. A próbaverzió akár 5000 e-mail küldését teszi lehetővé ingyenesen, a fizetős csomagok havi 35 dollártól kezdődnek.
ActiveCampaign
Az ActiveCampaign mindent kínál, amire szüksége van a marketing és az értékesítés kezeléséhez a pozitív ügyfélélmény érdekében. Az e-mailes marketinghez eszközöket használhat a közönséget célzó e-mail kampányok létrehozására . Legyen szó egy teljes kapcsolati adatbázisba küldött e-mailekről, vásárlási magatartáson alapuló üzenetekről vagy más kritériumok alapján kiválasztott ügyfeleknek szóló célzott e-mailekről. Az ügyfelek által az oldalon végzett műveletek, születésnapi kiosztások beállítási lehetősége és hasonlók szerint automatikusan elküldött üzenetek is megjelennek.
Az ActiveCampaign segítségével e-mailek létrehozásához fogd és vidd szerkesztőt és számos előkészített sablont fog használni. A szegmentáló eszközökkel egyszerűen feloszthatja névjegyeit , így mindenkinek azt küldheti el, ami a legjobban érdekli őket.
A megszerzett ügyféladatok alapján az e-mailek személyre szabhatók, hogy azok a lehető legszemélyesebbek legyenek. A további e-mail kampányok ütemezéséhez segítséget nyújtanak a bevételnövekedésről és a vásárlások számáról szóló jelentések. Van egy kézbesítésmérő eszköz is, hogy az üzenetek ne kerüljenek spambe.
Számos eszköz könnyíti meg munkáját az ActiveCampaignben:
- szerkesztések több csapatfelhasználó számára
- Módosítási előzmények,
- irányított szállítás,
- kapcsolat több mint 850 alkalmazással (PayPal, Facebook, WooCommerce, Shopify),
- Reszponzív e-mail sablonok
- aktív hivatkozások az e-mailekben,
- egyéni mezők
- a kapcsolatok földrajzi elhelyezkedésének rögzítése,
- integráció a Google Analytics szolgáltatással, hogy nyomon kövesse kapcsolatai tevékenységét.
Az ActiveCampaign 14 napig ingyenes . A próbaidőszak letelte után a különböző funkciókhoz választhat az árcsomagok közül. A legolcsóbb havi 15 dollárba kerül az adatbázisban szereplő 500 névjegyért.
Állandó Kapcsolattartás
Az e-mail marketing folyamatos kapcsolattartási eszközei lehetővé teszik, hogy eredeti dizájnjával kitűnjön a versenytársak közül. Van egy intuitív eszköz a saját e-mailek létrehozásához , és több száz előre elkészített reszponzív sablon közül is választhat.
A sikeres e-mail kampányokhoz a következőket használhatja:
- marketing automatizálás,
- üdvözlő e-mailek az új hírlevél-előfizetőknek
- kapcsolati szegmentálás és listakészítés,
- e-mailek újraküldése azoknak az előfizetőknek, akik nem nyitották meg őket,
A Constant Contact mindent megígér, hogy fenntartsa az ügyfelek és az oldal látogatóinak figyelmét, hogy hűséges vásárlókká váljanak. A valós idejű e-mail-követő eszközök segítenek megtudni, hogy ki nyitja meg, osztja meg és követi nyomon az e-mailjeit. Nincs lehetőség közösségi marketingre és elemzésre a kampányok teljesítményének vagy a közösségi hálózatokon történő reklámozás nyomon követésére.
A Constant Contact egy hónapig ingyenesen elérhető . A szolgáltatáscsomag ára havi 20 dollártól kezdődik.
ConvertKit
A ConvertKit e- mail marketingeszköze segít növelni hírlevélre feliratkozó közönségét. Regisztrációs űrlapok és testreszabható linkoldalak állnak rendelkezésre az új kapcsolatok gyűjtéséhez . Használja az e-mail szerkesztőt érdekes tervezési üzenetek létrehozásához. Egy interaktív tervező segít megtervezni a megjelenésüket, hogy teljes mértékben a tartalom írására koncentrálhasson. Szükség szerint hozzáadhat és módosíthat egyedi e-mail-elemeket, hogy a designt a márkájához igazítsa.
A ConvertKit magas e-mail-kézbesítési arányt ígér, biztosítva, hogy üzenetei ne a kézbesítetlen levelekbe kerüljenek. Üzenetek küldésekor a következőket használhatja:
- kontakt szűrés,
- a küldés ütemezése egy adott napra és időpontra,
- címkék hozzáadása az ügyfelek műveletei alapján,
- szegmentálás különböző kritériumok alapján,
- automatikus e-mailek.
Grafikonok és statisztikák segítségével megértheti a közönség interakcióját. Nézze meg, mely e-mailek teljesítettek a legjobban.
A ConvertKit ára nem magas. Az első hónapban akár 1000 kapcsolattartóval is ingyenesen kipróbálhatja . Az egyéni csomagok díja az e-mail-előfizetők száma alapján történik, a legolcsóbb, legfeljebb 300 kapcsolattartóért havi 9 dollárt kell fizetni.
Segített Önnek ez a cikk? Kérem, egy megosztással támogasson. 👍