SEO-eszközök: A legjobb 40 eszköz a webhely optimalizálásához

A SEO eszközök minden webhely és online marketingszakember elengedhetetlen részét képezik, aki a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban szeretné optimalizálni webhelyét a Google számára.

SEO eszközök

Jelenleg több száz különféle eszköz áll rendelkezésre, amelyek az egyes SEO iparágakra összpontosítanak, és egyedi adatokat kínálnak, amelyek segítenek jobban értékelni marketingstratégiáit.

Ez alapján 40 népszerű SEO eszközt válogattunk össze, amelyek megkönnyítik az életét az oldal optimalizálásakor – legyen szó kulcsszóelemzésről, tartalomoptimalizálásról vagy akár on-page és technikai SEO-ról.

A legjobb SEO eszközök

Ubersuggest

Az Ubersuggest egy egyszerű SEO-eszköz kulcsszóelemzéshez , melynek köszönhetően hihetetlen mennyiségű hasznos információt találhatsz egy helyen.

Maga az eszköz számos egyértelmű adatot kínál a fő kulcsszó beírása után:

  • Általános kulcsszavak áttekintése – Keresési mennyiség, SEO teljesítmény, versenyképes teljesítmény a fizetett keresési eredményekben, valamint átlagos PPC hirdetések kulcsszavanként
  • Új kulcsszójavaslatok – javaslatok, kérdések, “hosszú farkú” kulcsszavak, valamint különféle kombinációk, amelyek segíthetnek más témák megtalálásában a “rés” számára.
  • Új tartalmi ötletek – Versenyképes webhelyek létrehozása, amelyek segítenek kulcsszavainak a keresésében

Ezen kívül az Ubersuggest a versengő weboldalak hozzávetőleges forgalmát, a hozzájuk tartozó backlinkek számát, valamint a közösségi médiában való megosztások számát is megmutatja.

Az Ubersuggest ingyenes, de fizetős változatát is kínálja eszközének – az ingyenes verzióval a felhasználó naponta 3 elemzést végezhet adott kulcsszavakra vonatkozóan.

A fizetős verziónál természetesen sokkal összetettebb és specifikusabb adatokat kínál az eszköz.

Ahrefs

Az Ahrefs egy robusztus “minden az egyben” SEO eszközkészlet, amely szinte mindent lefed, amire szüksége van webhelye elemzéséhez és optimalizálásához.

Az Ahref 5 fő eszközből áll:

  • Site Audit – egy olyan eszköz, amely a webhely teljesítményének elemzésére szolgál az oldalon belüli keresőoptimalizálás szemszögéből. A Site Audit hihetetlenül nagy mennyiségű hasznos adatot kínál – oldalbetöltési sebességet és teljesítményt, HTML-címkeelemzést, árva oldalak észlelését, átirányítókat és sok más fontos információt.
  • Site Explorer – segítségével elmerülhet bármely weboldal vagy oldal backlink profiljában és organikus forgalmában. Az eszköz felmérést nyújt felhasználóinak az organikus forgalomról (vagy arról, hogy versenytársai mely kulcsszavak alapján rangsorolnak), a visszamutató linkek vezérléséről (honnan kap a webhely külső visszamutató hivatkozásokat) és a fizetett forgalomról (vagy milyen fizetett hirdetési kampányokat használ az oldal).
  • Kulcsszavak Explorer – a kulcsszavak keresésének és elemzésének egyik legnagyobb eszköze. Az eszköz több ezer kulcsszóötletet kínál több tucat országhoz és nyelvhez, valamint olyan hasznos adatokat, mint a keresési mennyiség, a kulcsszavak összetettsége, a kulcsszavas keresés kattintási sebessége és sok más fontos adat.
  • Tartalomböngésző – ez a SEO eszköz egyszerűen segít felfedezni és elemezni a “rés” legjobb és leghatékonyabb tartalmát. A Content Explorer eszköznek köszönhetően megtudhatja az adott tartalom becsült forgalmát, az adott témára vagy tartalomra hivatkozó backlinkek és domainek számát, a közösségi oldalakon való megosztások számát stb.
  • Rank Tracker – segítségével gyorsan és hatékonyan nyomon követheti webhelye teljesítményét a Google keresőjében, és összehasonlíthatja azt a versenytársak teljesítményével. Az eszköz figyeli a tartalmak rangsorolását mind mobil, mind asztali eszközök esetén, webhelyének pozícióját az egyes kulcsszavak esetén, valamint azt, hogy milyen formában jelenik meg a keresési eredmények között – mindezt áttekinthető táblázatokban és grafikonokban, amelyek különböző csoportokba és szegmensekbe vannak rendezve.

A fenti fizetős SEO-eszközök mellett azonban az Ahrefs számos ingyenes eszközt is kínál, mint például:

  • Ahrefs Webmaster Tools – korlátozott hozzáférést biztosít a Site Explorer és a Site Audit szolgáltatáshoz, lehetővé téve a webhely teljesítményének, a visszamutató linkek elemzésének és a kulcsszóelemzésnek a nyomon követését.
  • Backlink Checker – egy ingyenes eszköz a visszamutató linkek és tartományok elemzésére a hivatkozások erősségének és összetettségének mérőszámaival.
  • Weboldal „Hatóságellenőrző” – egyszerű eszköz a „hatóság”, ill. A domain “ereje”.
  • Kulcsszó nehézségi ellenőrzése – Egy kulcsszó Google keresési teljesítményének gyors és hatékony értékelésére szolgáló eszköz
  • Kulcsszórang-ellenőrző – segítségével könnyen megtudhatja, hogy webhelye milyen pozícióban van egy adott kulcsszóra.

A fent említett ingyenes SEO-eszközökön kívül az Ahrefs számos más eszközt is kínál, például Kulcsszógenerátort , SERP-ellenőrzőt , SEO-eszköztárat , WordPress-bővítményt , Webhely-ellenőrzőt stb.

Mangools

A Mangools egy 5 átfogó SEO eszközből álló készlet, amelyek gyorsan és hatékonyan segítenek kulcsszavak, webhelyek elemzésében, valamint a keresési eredményekben lévő verseny elemzésében.

A Mangools eszközök fő előnye a vizuális megjelenés és a könnyű használhatóság – nem kell SEO szakértőnek lenni ahhoz, hogy el tudjon tájékozódni az egyes eszközökben, és tudja, hogyan kell használni azokat.

Minden eszköz egyedi tulajdonságokkal rendelkezik:

  • A KWFinder – a Mangools egyik legnépszerűbb eszköze, amely kulcsszóelemzést kínál egyértelmű mérőszámokkal a keresési mennyiségről, a nehézségekről, a kulcsszótrendek előzményeiről és sok más fontos adatról.
  • SERPChecker – egy webhelyelemző eszköz a Google-ban, amely egyértelmű táblázatokat ad az egyes keresési eredményekről – az egyes webhelyekhez tartozó visszamutató linkek száma, az egyes domainek jogosultsága, valamint a teljesítménymutatók ( DA , PA , CF , TF ) stb.
  • SERPWatcher – Az eszköz célja, hogy nyomon kövesse webhelye teljesítményét a Google keresésben. A SERPWatcher napi frissítéseket tud nyújtani az egyes kulcsszavak webhelypozícióiról, a webhely teljesítményindexéről, az egyes Google-webhelyek előnézetéről, valamint a webhelyenkénti eredmények megfigyeléséről.
  • LinkMiner – egy olyan eszköz, amely a visszamutató linkek ellenőrzésére szolgál. Segítségével fontos információkat nyerhet ki a versenytársak backlinkjeinek és webhelyének erősségéről, az egyes oldalak aktuális backlink pozícióiról, valamint az egyes külső linkek erősségére vonatkozó mérőszámokról – mindezt egy fedél alatt, áttekinthető táblázatokban és táblázatok.
  • SiteProfiler – SEO eszköz bármely webhelyhez. Segítségével hasznos információkat kaphat a domain tekintélyéről, valamint a MOZ és a Majestic mérőszámairól, a közösségi médiában való megosztások számáról, a népszerű tartalmak elemzéséről és sok más nagyszerű információról.

💡 Tipp: A fizetős SEO-eszközök mellett a Mangools számos hasznos eszközt is kínál, amelyek ingyenesek:

  • Böngészőbővítmény – egy egyszerű bővítmény a böngészőhöz, amely egy helyen összefoglalja az összes fontos mérőszámot
  • SERP szimulátor – praktikus és egyszerű eszközök a Google keresési eredményeinek szimulálásához. Ezzel kipróbálhatja és tesztelheti címcímkéinek és metaleírásainak különböző verzióit, valamint URL-eket és strukturált adatokat, és összehasonlíthatja azokat bármely kulcsszóra vonatkozó aktuális Google-eredményekkel.
  • SERP Volatility – egy egyszerű online eszköz, amellyel bármikor ellenőrizheti, hogy nincs-e olyan jelentős frissítés a Google algoritmusában, amely jelentősen befolyásolná a Google keresési eredményeit.

TALÁN

A MOZ az egyik leghíresebb SEO szoftver, amelyet több száz felhasználó használ szerte a világon.

Ez az eszköz a SEO számos iparágára összpontosít – a webhelyforgalom elemzésétől a Google pozícióinak javításán át a keresési eredményekben való láthatóságig.

A MOZ számos csomagot kínál, amelyek mindegyike a SEO iparág különböző iparágaira összpontosít:

  • Moz Pro – Ez a SEO eszközök „ minden az egyben ” csomagja, amely az elemzéshez és optimalizáláshoz szükséges összes szolgáltatást tartalmazza – a kereséstől és a kulcsszóelemzéstől kezdve, a webhely pozíciójának figyelésén át a keresési eredmények között, a webhely auditálásán át a linképítés kereséséig. lehetőségeket.
  • Moz Local – elsősorban a helyi SEO-ra és a helyi üzleti menedzsmentre fókuszál a Google keresőjében, de a közösségi médiában is. Ezenkívül robusztus rendszert kínál a Google-on és a Facebookon található értékelések kezeléséhez, egyértelmű jelentést a látogatókról, kattintásokról stb.
  • STATISZTIKA – Figyelő szolgáltatás több ezer kulcsszó, versengő webhely és oldal ellenőrzéséhez és elemzéséhez a Google Keresésben.

Semrush

A Semrush a 2008 óta működő SEO eszközök óriásai közé tartozik.

Mint ilyen, a márka több tucat hasznos eszközt takar a marketingszakemberek számára, amelyek mindent lefednek, amire az online marketinghez kell:

  • SEO elemzés és optimalizálás – a kulcsszókereséstől és -elemzéstől az oldalon és a technikai SEO-n keresztül a webhely minden SEO aspektusának felügyeletéig
  • Tartalommarketing – új témák kutatása, tartalomstratégia, valamint új tartalmak kezelése – mindez egy fedél alatt
  • PPC-hirdetés – Új javaslatok a PPC-hirdetésekhez, valamint a Google meglévő fizetett kampányainak fejlesztései.
  • Versenyfigyelés – A SEMrush számos lehetőséget kínál a versenytársak és webhelyeik nyomon követésére – legyen szó SEO-ról, külső visszamutató linkekről, tartalomstratégiákról vagy fizetett hirdetésről.

Kiáltó béka

A Screamingfrog egy brit marketingügynökség, amely az egyik legnépszerűbb eszközt fejlesztette ki a technikai SEO területén – Screaming Frog SEO Spider .

Ez egy olyan eszköz, amely segít ellenőrizni és elemezni oldalai technikai SEO-ját.

A Screamingfrog ingyenes (legfeljebb 500 URL letöltése és ellenőrzése), valamint eszközének fizetős verzióját kínálja.

A SEO Spider Tool hatékonyan felkeresheti webhelyét feltérképező botként, és nagy mennyiségű fontos adatot nyer ki Önnek, például:

  • Törött vonalak
  • Ellenőrizze az átirányítást a webhelyen
  • Címcímkék és metaleírások elemzése az oldalon
  • Ismétlődő tartalom keresése
  • Ellenőrizze a Google robotok parancsait
  • XML webhelytérkép létrehozása
  • JavaScript elemek ellenőrzése és megjelenítése
  • És még sok más SEO szempont

Ezen az eszközön kívül a Screamingfrog is kínál Log File Analyzer – hasznos eszköz a webhelyen lévő robotok kilétének, viselkedésüknek és tevékenységüknek az ellenőrzésére.

Fenséges

A Majestic egy olyan cég, amely két fontos mérőszámának – a Citation Flow -nak (CF) és a Trust Flow -nak (TF) – vált híressé a SEO területén , amelyeket ma is több tucat SEO eszköz használ a backlinkek és domainek erősségének és értékének mérésére. .

A Majestic azonban érdekes SEO-eszközöket is kifejlesztett:

  • Site Explorer előnézet – egy különböző SEO eszközök csomagja, melynek köszönhetően átfogó elemzést végezhet weboldaláról, teljesítmény- és tartalomauditot, horgonyszöveg elemzést, hivatkozó domainek számát stb.
  • Majestic Million – hatalmas adatbázist kínál fontos webhelyekről és webhelyekről, a marketingügynökségek (és a különféle SEO-eszközök) számára létfontosságú teljesítménymutatók listájával.

Ezen kívül a Majestic egy böngészőbővítményt is kínál (Firefoxra és Chrome-ra orientált), amellyel ingyenesen elemezheti az egyes webhelyeket (pl. linkelő oldalak és domainek száma, linkek erőssége és megbízhatósága, átfogó backlink profil stb.).

Siteliner

A Siteliner egy egyszerű online eszköz, amely képes átvizsgálni és megkeresni a webhely ismétlődő tartalmait – ez fontos szempont az oldalak Google számára történő optimalizálásában.

A Siteliner többek között a hibás hivatkozások elemzését is kínálja, megkeresi webhelye legerősebb oldalait, és világos jelentést készít az egyes oldalak legfontosabb információiról.

A Siteliner ingyenes (elemzés havi 250 oldalig) és fizetős (25 000 oldal bármikor) változatban áll a felhasználók rendelkezésére.

Együttműködés

A Collabim a legnépszerűbb SEO eszköz Szlovákiában és Csehországban.

Az oldal egyszerű regisztrációjával és beágyazásával egy pillanat alatt hihetetlen mennyiségű fontos adathoz juthat hozzá, ami elengedhetetlen a Google keresőoptimalizálásához.

A Collabim számos SEO területen segíthet:

  • Kulcsszavak rangsorolása – Ismerje meg, hogyan rangsorolhat kulcsszavakat a Google keresőmotorjában
  • PPC-hirdetésfigyelés – áttekintést kap a versenytársakról a PPC területen meghatározott feltételekkel.
  • Weboldal és webhelyelemzés – megjeleníti az összes fontos címkét az optimalizáláshoz (címcímkék, metaleírások, H1 – címek stb.)
  • Versenyelemzés – A Collabim egyértelmű adatokat biztosít a versengő webhelyekről, és összehasonlítja azokat webhelye teljesítményével.
  • Backlink checker – figyeli és frissíti a weboldalán bekövetkező változásokat, ill. a webhelyére mutató linkek módosításai.
  • Hivatkozásépítési lehetőségek keresése – a Collabime Site Finder segítségével megtudhatja, mely webhelyek nyújthatnak értékes linket az Ön webhelyére.

Bár a Collabim egy fizetős eszköz, 14 napos limitált ingyenes verziót is kínál, aminek köszönhetően eldöntheted, hogy megtérül-e számodra ez a szolgáltatás, ill. egyszerűen próbálja ki az eszköz minden aspektusát.

Marketingbányász

A Marketing Miner népszerű SEO, PPC és tartalomeszköz Szlovákiában, de átfogó weboldalelemzésének köszönhetően Csehországban is , amelyet különféle online környezetekből származó emberek használhatnak – a szabadúszóktól a szövegírókon át a SEO specialistákig vagy webadminisztrátorokig.

Maga az eszköz úgynevezett „ ásványokból áll – amelyek mindegyike a webhely különböző SEO-aspektusaira összpontosít. A MarketingMiner több mint 40 ásványt kínál, amelyek közül a legnépszerűbbek:

Ezen kívül a Marketing Miner kiterjed a backlinkek profiljára (valamint a backlinkek megszerzésének lehetőségére), a versenyek és azok tartalmának elemzésére, a technikai SEO ellenőrzésére az oldalon, és sok más fontos adatra.

EasySEO

A Websupport EasySEO -ja bizonyos értelemben segítőnek tekinthető, ill egy olyan eszköz, amely szó szerint végigvezeti Önt a teljes SEO-webhely-optimalizáláson a Google számára.

Rendkívül hasznos, különösen a teljesen kezdő és közepes méretű vállalkozók számára, akiknek ” biztonságban ” kell lenniük, és önállóan és problémamentesen kell SEO-t végezniük.

Az EasySEO nemcsak a SEO és a webhelyoptimalizálás fogalmának jobb megértésében segít, hanem egy tervet is készít „ lépésről lépésre ” feladatokkal, amellyel önállóan optimalizálhatja webhelyét.

Emellett azonban ez a SEO-eszköz olyan releváns kulcsszavakat is kínál , amelyekre webhelye optimalizálásához szüksége lesz.

Ez az eszköz magától értetődő, hogy ellenőrzi az on-page és off-page SEO tényezőket, amelyek alapján azonnal láthatja a weboldalán esetlegesen előforduló hiányosságokat.

Ez az eszköz a versenytársaddal is össze tud hasonlítani, ill. hogyan áll az optimalizálás terén.

ContentKing

A ContentKing egy SEO-eszköz, amely a SEO auditra és a webhelyek valós idejű, a nap 24 órájában történő figyelésére specializálódott.

Felhőplatformként egyedülálló lehetőséget kínál ügyfeleinek a weben és azon kívül bekövetkező változások észlelésére és nyomon követésére.

Ennek az eszköznek az erősségei a következők:

  • Weboldal auditálása – A ContentKing folyamatosan figyeli és értékeli a webhelyen végrehajtott változtatásokat, és jelent minden hibát, és fejlesztéseket javasol.
  • SEO monitorozás 24/7 – mivel a Google soha nem alszik, így még a ContentKingnek sem szabad aludnia, és folyamatosan figyelnie kell a weboldalad helyzetét.
  • SEO figyelmeztetések – Technikai probléma vagy váratlan tartalomváltozás esetén a ContentKing azonnal figyelmezteti Önt a katasztrófára, és segít a problémák megoldásában, mielőtt a Google vagy a webhely látogatói észrevennék.
  • Tiszta jelentés – A ContentKing hihetetlen mennyiségű adatot gyűjt a webhelyéről, legyen szó a legújabb verziókról, a korábbi verziók pillanatképeiről, a látogatók számáról, kattintásokról stb. – Ez a SEO eszköz összegyűjti őket, és áttekinthető grafikonokban és táblázatokban jeleníti meg.

A ContentKing fizetős szolgáltatás, de ingyenes próbaverziót is kínál a bizonytalan vagy kíváncsi potenciális ügyfelek számára.

Sistrix

A Sistrix egy ” mindent az egyben ” SEO szoftver, amely a Google keresőmotor organikus találataiban való láthatóság javítására, a Google-ban folyó verseny elemzésére, a webhelyek teljesítményének javítására, valamint más kereskedelmi keresőmotorokra, például az Amazonra, az Instagramra való optimalizálásra összpontosít. stb.

Ennek a szoftvernek a fő előnyei közé tartozik az egyszerű és intuitív kezelés, amelynek köszönhetően viszonylag gyors áttekintést kaphat bármely webhely vagy adott oldal teljesítményéről.

A Sistrix az ún modulok, amelyek több marketingágazat elemzésére és optimalizálására összpontosítanak. Ezek tartalmazzák:

  • SEO
  • Link profil
  • PPC hirdetések
  • Közösségi média
  • Piactér

Kulcsszóválasztó eszköz

A Kulcsszóeszköz egy egyszerű SEO-eszköz kulcsszókutatáshoz és általános elemzéshez.

Ez az eszköz nagyszerű a teljesen kezdőknek, és a Google Kulcsszótervező alternatívájaként szolgál, mivel relevánsabb kulcsszavakat generál.

Ennek az eszköznek a varázsa az egyszerűségében rejlik: a Kulcsszóválasztó eszköz nagyszámú “ hosszú farkú ” kulcsszót generál, amelyeket a Google Automatikus kiegészítésből gyűjt össze – olyan javaslatokat, amelyek konkrét keresési kifejezések beírásakor jelennek meg.

Ennek eredményeként több száz releváns kifejezést találhat, amelyek hasznosak lehetnek „ résének ” általános elemzésében.

A Kulcsszóválasztó eszköz egy ingyenes verziót kínál, amellyel számos releváns kulcsszót kaphat (+ néhány adatot a fő kulcsszavakhoz), valamint a Keyword Tool Pro fizetős verzióját, amelyben gyakorlatilag semmi sem korlátozza.

Válasz A nyilvánosság

Az Answer The Public egy népszerű ingyenes eszköz kulcsszavak, kérdések vagy kifejezések százainak generálására egy adott kulcsszóhoz.

Miután megadta a fő kulcsszót, ez az eszköz megjeleníti a Google automatikus javaslatainak listáját, valamint a különféle kifejezéseket, kérdéseket, kifejezéseket és néha teljes mondatokat, amelyeket a Google ad meg a kereséshez.

Ezenkívül kiválaszthatja azokat az országokat és nyelveket, amelyekre hivatkozni szeretné a kulcsszavakat .

Válasz A Public bárki számára ingyenes verziót kínál (a keresések számának korlátozásával), de egy ” Pro ” verziót is korlátozás nélkül.

Copyscape

A Copyscape egy ingyenes és nagyon egyszerű eszköz az internetes plágium ellenőrzésére .

Fő feladata, hogy megtalálja azokat a tartalmakat, amelyek esetleg más webhelyeken is megtalálhatók, mint az Öné, és így ellenőrizni tudja annak eredetiségét.

A Copyscape-et emberek ezrei használják szerte a világon az egyszerűsége miatt – az eszköz átvizsgálja a tartalmat a megadott URL-ről, összehasonlítja azt más elérhető webhelyekkel , és létrehoz egy listát azokról az oldalakról, amelyeken megfelel, ill. ahol nagyon hasonló.

Maga az eszköz ingyenes – bár ingyenes verziója esetén csak korlátozott adatot biztosít.

A weboldalon található “ellopott” vagy ismétlődő tartalom mélyebb elemzéséhez javasoljuk, hogy a Copyscape Premium fizetős verzióját használja.

Google Kulcsszótervező

A Google Kulcsszótervező talán a leghíresebb eszköz, amely a SEO-n belül létezhet.

Ez egy viszonylag egyszerű és ingyenes szolgáltatás, amelyet marketingesek ezrei használnak szerte a világon.

A Google Kulcsszótervező elsősorban a PPC kampányok létrehozására és optimalizálására összpontosít, de kulcsszóelemzésre is használható.

Az eszköz használatához regisztráció szükséges, amely hozzáférést biztosít a kulcsszavas kereséshez és ütemezéshez, új kifejezések felfedezéséhez, a PPC-hirdetések kulcsszavainak árazásához, valamint azon emberek becsült számához, akik ezeket a kulcsszavakat keresik.

A Google Analytics

Ez a Google-eszköz úgyszólván a világ szinte minden marketingesének a “napi kenyere”.

A Google Analytics egy rendkívül hatékony eszköz, amely hihetetlen mennyiségű adatot kínál a webhelyekről – mindezt ingyenesen.

A szolgáltatásra való feliratkozás után nyomkövető kódokat kell beágyazni a webhelyébe, amelyek segítségével a Google Analytics különböző fontos adatokat szerezhet be és figyelhet meg – a webhely forgalmát, a kattintások számát, a webhely látogatóinak hosszát vagy akár a a látogatók ügyfelekké alakítása.

A Google Analytics ezért elengedhetetlen eszköz ahhoz, hogy átfogó képet kapjon webhelye teljesítményéről.

💡 Tipp: Ha az eszköz használatát fontolgatja, feltétlenül olvassa el részletes cikkünket a Google Analytics WordPress-be történő telepítéséről !

Google Search Console

A Google Search Console minden webadminisztrátor vagy SEO szakember alapvető eszköze, amely nélkül egyszerűen lehetetlen működni.

Ez a SEO eszköz sok hasznos információt tartalmaz webhelye műszaki és teljesítménybeli állapotáról – áttekintést ad arról, hogy webhelye hogyan érzékeli a Google-t, milyen kulcsszavakkal jelenik meg webhelye, és hányan kattintanak rá. web .

A marketingszemponton kívül a Google Search Console jelenthet műszaki problémákat a webhelyén (ha vannak ilyenek) – az indexeléstől a tartalommegjelenítésig.

Maga az eszköz ingyenes , de először regisztrálnia kell a szolgáltatásban, és be kell illesztenie a létrehozott speciális kódot webhelyére a tulajdonjog igazolásához.

Google Címkekezelő

A Címkekezelő a Google másik népszerű eszköze, amellyel különféle típusú címkéket integrálhat webhelyébe anélkül, hogy magukat a webhelykódokat kellene szerkesztenie.

A Google Címkekezelő segítségével hatékonyan mérheti a webhelykonverziókat, megtalálhatja a lehetséges műszaki és biztonsági hibákat, és támogatja a különböző marketingstratégiák többszöri tesztelését.

Ezenkívül a Címkekezelő más típusú, harmadik féltől származó címkékkel is működik, amelyek növelhetik a hatékonyságot és időt takaríthatnak meg, amikor új elemeket mér vagy implementál a webhelyen.

Google Trends

A Google Trends egy viszonylag egyszerű eszköz, nagyon fontos funkciókkal – meg tudja határozni a kulcsszavak népszerűségét és előfordulását a világban.

Ezzel az eszközzel megtudhatja, hogy egy adott személy, márka vagy egyéb dolog mennyire trendi, akár egy adott időszakon belül, akár szezonálisan, és ennek megfelelően optimalizálhatja kampányait.

A Google Trends emellett számos érdekes adattal szolgálhat a kulcsszavak előfordulásáról és népszerűségéről az egyes régiókban, valamint javaslatokat ad a kapcsolódó keresési témákkal kapcsolatban.

Az eszköz használata nagyon egyszerű és teljesen ingyenes – ennek köszönhetően több ezer ember élvezi szerte a világon.

Google PageSpeed Insights

A PageSpeed Insights egy ingyenes SEO-eszköz, amely segít mérni weboldalai betöltési sebességét és teljesítményét.

Mivel a web sebessége az egyik legfontosabb tényező a Google számára, a PageSpeed Insights az egyik alapvető eszköz, amelyet webhelye beállításakor használhat.

A PageSpeed Insights egy 0-tól 100-ig terjedő skálán értékeli a webhely teljesítményét, és számos mérőszám alapján képes pontosan meghatározni, hogy milyen gyors.

Ezen kívül többféle megoldást tud ajánlani, ill. Javaslatok a webhely teljesítményének javítására, hogy javíthassa a technikai optimalizálást a Google számára (de maguknak a látogatóknak is).

💡 Tipp: Ha nem tud segíteni webhelye sebességének optimalizálásában, feltétlenül olvassa el a WordPress-webhelyek felgyorsítására vonatkozó végső útmutatónkat !

Google mobilbarát teszt

A mobilbarát teszt egy felhasználóbarát eszköz, amely segít azonnal kiértékelni webhelye mobileszközökre való optimalizálását.

Napjainkban a „ mobilbarát ” webhely a SEO elengedhetetlen része, mivel a Google a webhelyek tartalmát aszerint értékeli, hogy hogyan jelennek meg a mobileszközökön.

A Google mobilbarát tesztje ezért egy nagyon hasznos szoftver, mivel meg tudja mérni , hogy a webhely mennyire van optimalizálva más eszközökre, mint egy szabványos számítógép , kiértékeli a webhely vizuális elemeit, és képernyőképet készít a webhelyről mobilra. képernyőt, és adjon meg egy optimalizálási pontszámot, valamint a javítására vonatkozó javaslatokat.

Google Data Studio

A Google Data Studio egy nagyszerű vizualizációs eszköz interaktív táblázatok, jelentések és grafikonok készítéséhez – és mindezt ingyen!

Az eszköz legtöbb funkciója nagyon könnyen használható, és hasznos a marketingcsapat egyes tagjai közötti megosztáshoz.

A Google Data Studio úgy néz ki, mint a Google Analytics – de szteroidokon.

Ennek az eszköznek a fő előnyei a vizuális trendek és a kampányok vagy webhelyek teljesítményének időszakonkénti összehasonlítása, valamint a kulcsfontosságú KPI-k mérése – akár Ön, akár ügyfelei számára.

Bár nem SEO eszköz, a Google Data Studiot egyszerűsége miatt sok marketinges használja.

Google Markup Helper

A strukturált adatok (vagy más szóval a schema.org) szinte minden webhely nélkülözhetetlen részét képezik egy egyszerű okból – drámaian megnöveli az oldalak láthatóságát a Google keresőjében.

Ezek az adatok különösen fontosak az e-shopok számára, mivel fontos termékinformációkat (például árak, méretek, hasznos linkek stb.) jeleníthetnek meg a keresési eredmények között.

A strukturált adatok webhelyén való elhelyezésének egyik módja a Google Jelölősúgó .

Ezzel a meglehetősen egyszerű eszközzel szó szerint megcímkézheti azokat a tartalmakat, amelyek „ bővített kivonatként” jelenhetnek meg a Google- keresésben.

A címkézés után HTML-kódot generálhat, amelyet egyszerűen beilleszthet a HTML-oldal fejlécébe.

Az eszköz teljesen ingyenes és nagyon intuitív bárki számára – fő előnye, hogy nem kell HTML-szakértőnek lenni, mivel ez az eszköz segít pontosan kiválasztani a szükséges strukturált adatokat.

Gazdag eredményteszt

A strukturált adatok megvalósítása egy dolog, de a funkcionalitás tesztelése egy másik dolog.

Javasoljuk, hogy először tesztelje le az egyes webhelyek strukturált adatainak módosításait, hogy megbizonyosodjon arról, hogy helyesen vannak-e írva, és az Ön által elképzelt “bővített kivonatokat” jeleníti meg.

Ennek alapján jött létre a Google hivatalos eszköze – Rich Result Test -, amely segít abban, hogy nagyon gyorsan tesztelje oldalait strukturált adatok szempontjából, és megtudja, hogyan fognak kinézni a Google keresőjében.

A teszteléshez egyszerűen illessze be az URL-t az eszközbe, vagy másolja ki a strukturált adatokat az oldalról, és futtassa a tesztelést.

Schema Markup Validator

A Schema Markup Validator (korábbi nevén “Structured Data Testing Tool”) egy másik Google-eszköz, amelyet strukturált adatok tesztelésére használnak.

Egy lényeges különbséggel azonban ez az eszköz ahelyett, hogy csak azokat az adatokat tesztelné, amelyek csak vizuálisan gazdagítják a Google keresési eredményeit, gyakorlatilag minden típusú strukturált adatot tesztel a schema.org könyvtárból.

Más típusú strukturált adatok segíthetnek növelni webhelye relevanciáját a Google-n kívüli keresőmotorok számára, vagy „ megmagyarázni ” a keresőmotoroknak, hogy miről szól a webhely.

A Markup Validator séma, hasonlóan a Rich Result Testhez, nagyon könnyen használható.

Egyszerűen illessze be a szükséges URL-t az eszközbe, és futtassa a tesztelést – az eszköz ezután megmutatja a schema.org-ból ismert kódhibákat vagy észlelt elemeket.

SEOprofiler

A SEOprofiler átfogó SEO eszközök egyik nagy csomagja, amely segít a Google keresőjében való láthatóságban, valamint az általános optimalizálásban.

Ez az eszköz szinte az összes SEO iparágat lefedi:

  • Kulcsszó keresés és elemzés
  • Elemzés és visszamutató linkek építése
  • Ellenőrizze pozícióját a Google keresőjében
  • SEO auditok
  • Weboldal figyelés
  • Webelemzés
  • Helyi SEO

Ezen túlmenően ez a márka oldalon belüli és oldalon kívüli optimalizálást is kínál, különféle javaslatokkal a webhely fejlesztésére vonatkozóan.

A SEOprofiler a mobil SEO-ra is fókuszál, ami lehetővé teszi az oldalad pozíciójának javítását mobileszközökön.

Bár a SEOprofiler egy fizetős eszköztár, 7 napos verzióhoz ingyenes próbaverziót is kínál, így kipróbálhatja szolgáltatásait, és megtudhatja, megfelelő-e az Ön számára.

💡 Tipp: A SEOprofiler egy ingyenes OpenLinkProfiler eszközt is kínál, melynek köszönhetően bármikor kereshet és elemezhet bármilyen URL-re mutató külső backlinket.

Xenu Link Sleuthja

A Xenu úgymond egy ” old school ” SEO eszköz, amely már több mint 10 éve velünk van.

Ez egy viszonylag egyszerű számítógépes program, amely ellenőrzi a webhelyeken található hibás hivatkozásokat.

A Xenát le kell tölteni és telepíteni kell, ezután rendszeresen ellenőrizheti az összes URL-jét – az eszköz bármikor jelentést tud tenni Önnek, amikor szüksége van rá.

Bár UX-jában emlékeztet az Ice Age szoftverre, zökkenőmentesen és hatékonyan látja el a linkvezérlő szerepét – nem beszélve arról, hogy ez egy ingyenes eszköz, amelyet bárki használhat.

BuzzSumo

A BuzzSumo az egyik népszerű eszköz a tartalommarketing trendjeinek vagy népszerű témáinak azonosítására.

2013 óta segíti a webhelyek tartalomkészítőit abban, hogy megtudják, mit keresnek az emberek, és mi iránt mutatnak a legnagyobb érdeklődést bizonyos rések iránt.

A BuzzSumo 4 kulcsfontosságú komponensből áll, amelyek segíthetnek a tartalommarketingben és a kampányok maximalizálásában:

  • Tartalomfelfedezés – Ez a kulcsszavakra, valamint a havi forgalomra vonatkozó keresés konkrét kifejezésekre, időbeli trendekre, valamint a fő trendek azonosítására a különböző régiókban.
  • Tartalomelemzés – A kulcsszavak keresése mellett a BuzzSumo képes azonosítani a legnépszerűbb formátumtípusokat egy adott témakörhöz, összehasonlítani a tartalmat az időszakok között, és népszerű tartalmakat fedezni fel a versenytársakban.
  • Befolyásolók keresése – Mivel a BuzzSumo a „ beleillő ” tartalomra összpontosít, lehetőséget kínál arra is, hogy egy adott témában vagy résben olyan híres embereket keressen, akik potenciális partnerként szolgálhatnak a tartalom népszerűsítésében.
  • Trendfigyelés – a tartalmi ötletek generálása mellett a Buzzsomu folyamatosan figyelemmel kíséri az Ön versenyében, márkájában vagy az adott „ márkán ” belüli változásokat is.

A BuzzSumo több fizetős csomagban kínálja szolgáltatásait – mindegyik egyre több keresést vagy elemzést biztosít (a vásárlói igényeknek megfelelően).

Ezen kívül egy “ingyenes csomagot” is kínál, ingyenes felhasználással havi 10 kereséshez (+ több bónusz előny).

BuzzStream

A BuzzStream egy linképítő PR-platform, amely segíthet befolyásolókat, külső visszamutató linkeket keresni, illetve tartalmait más csoportok számára az interneten népszerűsíteni.

Elvileg ez egy rendkívül hatékony eszköz, amely leegyszerűsíti a potenciális visszamutató linkek keresését, a kapcsolatok kezelését és fokozatosan e-mail adatbázis létrehozását.

A BuzzStream 4 alapelven alapul, amelyek mindegyike be van építve a platformba:

  • Linképítés és -kutatás – Az eszköz segít navigálni és áttekinteni a visszamutató hivatkozásokat tartalmazó brosúrákat, és automatikusan megkeresi a közvetlen kapcsolatokat, valamint hasznos információkat és mutatókat a külső webhelyekről.
  • E- mailes kommunikáció – A BuzzStream szegmentálhatja a magasabban keresett névjegyek listáját, és kiszűrheti azokat, amelyekre szüksége van, az e-mailek kezelésével, az e-mail-sablonokkal, az e-mailek küldésének idejével stb.
  • Kampánykezelés – A kampányok ellenőrzése és felügyelete elengedhetetlen, akárcsak a BuzzStream. Ennek köszönhetően folyamatos áttekintést kaphat kapcsolatairól vagy egyéb kampányairól, amelyeket jelenleg a csapatával együtt futtat
  • Kampányjelentés – végül, de nem utolsósorban, a BuzzStream egyértelmű eredményeket kínál a linképítő kampányairól, és értékeli azok sikerét.

A BuzzStream egy fizetős platform, amely átfogó szolgáltatáscsomagot kínál, amelynek köszönhetően nagyon hatékonyan kezelheti az új online kapcsolatok létrehozásának lehetőségeit.

A felhasználók számával osztva fizetős csomagok mellett az első 2 hétben ingyenesen igénybe veheti szolgáltatásait!

Secockpit

A Secockpit az egyik legnépszerűbb SEO eszköz a kulcsszavak keresésére és elemzésére.

Vállalkozások ezrei bíznak ebben az eszközben, amikor a Google, a Bing vagy más internetes keresőmotorokra optimalizálnak.

A kulcsszóelemzés részeként a Secockpit a következőkben segíthet:

  • A legjobb kulcsszavakra keresve – mivel ez az eszköz különböző forrásokból (például a Google Kulcsszótervezőből, a Youtube-ból és az Amazonból) tölt le adatokat, átfogó áttekintést nyújt arról, hogy mit és hogyan keresnek az emberek az interneten.
  • Pozíciók nyomon követése – A Secockpit beépített rangkövetővel is rendelkezik, amely naponta figyelemmel kísérheti és frissítheti pozícióit a Google-on, vagy figyelemmel kísérheti versenyét
  • PPC elemzés – a megfelelő kulcsszavak mellett a Secockpit ki tudja szűrni azokat a kulcsszavakat, amelyek árban megfelelőek lennének az Ön PPC kampányaihoz

Bár a Secockpit fizetős eszköz, ingyenes 7 napos próbaverziót is kínál.

Az eszköz használatához nem kell semmit telepítenie – csak regisztráljon, és már használhatja is a böngészőn keresztül.

Kognitív SEO

A CognitiveSEO egy olyan eszközkészlet, amely garantáltan segít Önnek optimalizálni weboldalait.

Legyen szó SEO-szakértőről, marketingügynökségről vagy termékmárkáról, a CogniviteSEO számos iparágban segíthet Önnek: a forgalom növelésétől a webhely figyelésén át a visszamutató linkek elemzéséig.

Ez a SEO eszközkészlet mindent tartalmaz, amire szüksége van az optimalizáláshoz:

  • Kulcsszó- és tartalomelemzés – akár szövegíráshoz megfelelő tartalmat kell találnia, akár meg kell találnia, hogy mi a szándék a kulcsszó mögött, a „Tartalomoptimalizáló eszköz” minden szükséges adatot megmutat.
  • SEO audit és on-page optimalizálás – A CognitiveSEO eszközöket is kínál webhelye gyenge pontjainak felderítésére, és javaslatokat tesz a keresőoptimalizálás javítására.
  • Visszamutató hivatkozások elemzése – Ez lehetővé teszi, hogy visszamutató hivatkozásokat találjon versenytársai számára, vagy olyan linkeket, amelyek növelhetik pozícióját a keresési eredmények között.

Ezenkívül a CognitiveSEO számos egyéb eszközt is kínál, mint például a természetellenes és potenciálisan káros linkek észlelése, helyi nyomon követés minden régióban és nyelven, egyedi adatok a versenystratégia elemzéséhez és még sok más.

DÉLI

A SEMOR az egyik érdekes cseh SEO eszköz, amely megkönnyíti a kulcsszavak elemzését vagy a visszamutató linkek ellenőrzését.

Ez az eszköz számos olyan funkciót kínál, amelyek megkülönböztetik a többi versenytárstól:

  • Adatbányászat – A SEMOR információkat találhat olyan domainekről, amelyek nem is az Öné.
  • Visszahivatkozás-ellenőrző – ezzel az eszközzel gyorsan és egyszerűen szerezhet be, tölthet le és elemezhet egy visszamutató jelentést bármely domainhez
  • Kulcsszókeresés és -elemzés – A SEMOR a Google és a Seznam.cz kulcsszavas kereséséről nyújt információkat, aminek köszönhetően a kulcsszavak népszerűségéről szóló áttekintést a cseh piacon is bővítheti. Az eszköz a kulcsszavas keresésekre is specializálódott a „ Kulcsszóarany arány ” (KGR) mutató használatával, amely mutató a kulcsszó keresése és a Google-on az adott kulcsszóra megjelenített tényleges találatok mennyisége alapján kerül kiszámításra.

A SEMOR eszköz másik érdekessége a fizetési módja – nem feltétlenül kell havi díjat fizetni a használatáért, hanem csak azokért a funkciókért kell fizetni, amelyekre valóban szüksége van és használ.

SurferSEO

A SurferSEO egy egyedülálló eszköz a weboldalak tartalmának optimalizálására, hogy az felvehesse a versenyt a Google keresés legjobb eredményeivel.

Azon kevés platformok egyike, amely hihetetlenül sok algoritmust használ a versengő tartalmak elemzésére, aminek köszönhetően néhány perc alatt átfogó áttekintést kap arról, hogyan és mit érdemes fejlesztenie webhelyén.

A SurferSEO hihetetlenül sok funkciót kínál, például:

  • Tartalomstratégia előkészítése – a SurferSEO-nak köszönhetően több tíz óra felkészülést takaríthat meg a tartalomoptimalizáláshoz és a tartalomstratégia létrehozásához
  • Tartalomvázlat – Ezzel az eszközzel percek alatt javíthatja a tartalmat, a címsorokat, az alcímeket, a bekezdéseket vagy akár az írás hangnemét.
  • Javaslatok a tartalom javítására – A SurferSEO képes elemezni a versengő weboldalakat, és sok fontos információt kínál Önnek – legyen szó a tartalom méretéről, a versengő tartalomban található képek számáról, a tartalom szerkezetéről, a használt kulcsszavakról stb.
  • Tartalom audit – a tartalom elkészítése mellett azt is ellenőrizheti, hogy mely témákkal nem foglalkozik, ill. találjon ” lyukat ” a versengő tartalomban.

A fent említett előnyöknek köszönhetően soha nem kell fáradnia az interneten található cikkek manuális elemzésével, és olyan fejlesztések keresésével, amelyek általában órákig tartanak.

A SurferSEO 3 fizetős csomagot kínál szolgáltatásaiból (BASIC, PRO és BUSINESS) 30 napos pénzvisszafizetési garanciával, ha elégedetlen az eszközzel.

Authority Labs

Az Authority Labs egy nyomkövető SEO eszköz, amely megbízható és pontos adatokat szolgáltat a kulcsszavakról, a helyi és mobil pozíciókról a Google találataiban , valamint olyan kulcsszavakat biztosít, amelyeket egyszerűen nem talál.

Ez az eszköz több SEO iparágra specializálódott:

  • Figyeli webhelye SEO teljesítményét a Google-on
  • Nagyon pontos adatokat szolgáltat a helyi keresési eredményekről még nagyon kis regionális kulcsszavakra is
  • A mobileszközökre vonatkozó keresési eredményeket is megjeleníti
  • A webhelyek vagy domainek globális nyomon követését kínálja bármely régióban vagy nyelven, amelyet a Google, a Bing vagy akár a Yahoo!

Bár az Authority Labs fizetős eszköz, ingyenes próbaverziót is kínál mindenkinek, aki nem biztos az eszköz hasznosságában.

Spotibo

A Spotibo egy SEO ügynökség, amely egy érdekes SEO audit eszközt is kínál az oldalak tartalmának gyors és egyszerű elemzéséhez, valamint különféle technikai részleteket (például indexelési problémák, oldalak átirányítása, duplikált tartalom stb.).

Egyszerűen az URL megadásával azonnal áttekintést kap arról, hogy az adott oldalon van-e valamilyen technikai probléma.

A Spotibo számos SEO technikai szempontból elemzi a webhelyeket, például:

  • Címcímkével kapcsolatos problémák
  • Problémák a címsorokkal és alcímekkel
  • Meta leírások
  • Képek
  • Átirányítási parancsok
  • Tartalom megkettőzése kanonikus címkékkel
  • Linkek és megvalósításuk
  • Feltérképezési és indexelési problémák
  • Szerver problémák

A Spotibónak és az oldal elemzésének köszönhetően több tíz órát takaríthat meg, és néhány kattintással áttekintést kaphat a webhelyével kapcsolatos lehetséges problémákról.

A Spotibo egy hónapig ingyen kínálja eszközét (korlátozott szolgáltatásokkal), majd viszonylag csekély összegért továbbra is használhatja.

Kulcsszavak mindenhol

A Keywords Everywhere egy kiegészítő a Chrome és a Firefox böngészőhöz, amely egyszerű telepítés után segít megjeleníteni a kulcsszavakat , a havi keresések számát, a kattintásonkénti árat, valamint a versengő webhelyekről és kulcsszavaikról szóló adatokat.

Egyedülálló előnye, hogy sok időt takarít meg a kulcsszavak elemzésekor – ahelyett, hogy az egyik webhelyről származó adatok másolására pazarolna időt, miközben összehasonlítja azokat egy másik webhely adataival, a Keywords Everywhere egyszerűen segít a megtekintésében.

Ez az eszköz különféle forrásokból (például a Google-ból és a Bingből) gyűjt adatokat, és a kulcsszavakon kívül más hasznos adatokat is megjelenít, mint például:

  • „Az emberek is keresnek” adatok a kereséseik számával együtt
  • Korábbi keresési mennyiség (a Google Trendsből lekért adatoknak köszönhetően)
  • Az oldal látogatóinak száma a Google keresőből

Az eszköz fizetős, de ingyenes verziót is kínál, aminek köszönhetően a tényleges megvalósítás előtt kipróbálható.

Deepcrawl

A Deepcrawl egy technikai SEO platform, amely segíthet megtalálni a webhelye növekedésének és védelmének lehetőségeit – ez egy népszerű SEO eszköz, amelyet számos sikeres cég használ, mint például az Adobe, a Microsoft vagy akár a Paypal vagy a Disney.

A Deepcrawl a SEO funkcióit 3 fő kategóriába sorolja:

  • Deepcrawl Detect – Ez egy SEO Analytics központ, amely segít áttekintést kapni webhelye “egészségéről” technikailag, köszönhetően a saját bejárójának (SEO spider), amely böngészi és elemzi az Ön adatait.
  • DeepCrawl Protect – Ez egy automatizált SEO központ, amely teszteket végez az Ön webhelyén, és olyan potenciálisan veszélyes SEO hibákat keres, amelyek negatívan befolyásolhatják webhelyét a keresési eredmények között.
  • Deepcrawl Connect – hasznos hub a megszerzett adatok konszolidálásához, amelyeket aztán integrálhat más eszközökbe (például PowerBi vagy Tableau).

Algoroo

Az Algoroo egy nagyon egyszerű, de hasznos online SEO eszköz – érzékeli a Google keresési eredményeiben bekövetkező változásokat vagy ingadozásokat.

Az esetleges pozitív vagy negatív változások így vizuálisan megjelennek az idővonalon az ún érték ” roo ” – egy érték, amely azt jelzi, hogy mekkora változás vagy frissítés történt a Google algoritmusaiban.

Ennek eredményeként mindig nyomon követheti, hogy a keresési eredmények változásai egyedül az Öné vagy globális frissítés.

Ezenkívül az Algoroo rögzíti a hivatalos idővonal-frissítéseket is, amelyeket a Google közölt.

💡 Tipp: Ha a SEO eszközök mellett közvetlenül a WordPresshez készült SEO bővítmények is érdekelnek, feltétlenül olvassa el cikkünket a legjobb WordPress beépülő modulokról , amelyekkel bármilyen helyzetben találkozhatsz !

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here