Rájöttél már? A kegyetlen igazságot, amit csak létrehoznak egy jó cikk vagy weboldal nem elég, és nem reklámozza magát?
Ötletgyűjtést kaptál és elkészített egy tervet arra vonatkozóan, hogy milyen aloldalakat helyezzen el a webhelyén, valamint tervet a tartalommarketingre és a blogcikkekre. Az olvasók azonban nincsenek tömegesen, és továbbra is azon töpreng, miért alacsony a webhelye és a cikkei forgalom?
Tehát ebben a cikkben lépésről lépésre útmutatást talál arról, hogyan optimalizálhatja aloldalait vagy blogját, hogy több olvasót szerezzen a Google-lal. Sok más módot is találsz hogyan lehet növelni a webhely forgalmát , de ne hagyd ki a Google-t, mert nap mint nap emberek ezrei keresnek olyan megoldásokat a problémákra, amelyekben segíthetsz nekik.
Az online marketing évről évre változik, a stratégiák, az eljárások változnak. Egy dolog azonban lassan változik. Ők emberek. Ha pedig választ keresnek, akkor egy keresőbe is bemennek, és választ keresnek az őket nyugtalanító kérdésekre.
Ha ez nem változik, a Google nagyon hasznos forgalomforrás lesz. És biztos lehet benne, hogy belátható időn belül nem lesz másként. Valljuk be, nemrég keresett valamit a Google-on.
Lássuk, hogyan tudod te is használni.
A Google-nak saját algoritmusa van annak értékelésére, hogy a cikk mennyire relevanciája a keresési kifejezések szempontjából. Felfoghatja úgy, mint egy kritériumot, amelyet fontos döntések meghozatalához használ. Minél több kritériumnak felel meg egy alternatíva, annál valószínűbb, hogy azt választja.
A Google is hasonlóan „gondolkodik”. Nyomon követi azokat a feltételeket, amelyeknek a cikk megfelel, e kritériumok súlyát, és eldönti, hogy mely webhelyeket részesítse előnyben.
Ha ismeri ezeket a kritériumokat, nagyobb esélye lesz az első helyen való helyezésre. Ez azt is jelenti, hogy növeli webhelye forgalmát.
Gyerünk.
Lépés sz. 1 – Válassza ki a megfelelő kulcsszavakat a cikkhez
Nehéz elhinni, de igaz. Ha kulcsszavas kereséseket lát a Kulcsszótervezőn keresztül, a szórendben vagy a variációkban bekövetkező kis változások ingadozhatnak a keresésben.
Például a „webhelykészítés” szó havi keresése átlagosan 260 volt 2015 decembere és 2016 novembere között, a „webhelykészítés” szó esetében 480, a „webhelykészítés” szó esetében pedig „legfeljebb 2400”.
Tehát, ha a szövegben a létrehozás helyett egy aloldal lenne a szó létrehozása, nagy forgalmat veszíthet. Ezért van az, hogy a Google élén domináló Atomer mindkét kulcsszóhoz rendelkezik aloldallal. Nem csak egy.
A megfelelő kulcsszavak kiválasztása alapvető lépés, ha tudni szeretné, hogyan növelheti a webhely forgalmát.
Lépés sz. 2 – A kulcsszó beépítése a Google által figyelembe vett fő SEO-tényezők közé
Cím
A cikk címével együtt 2 fontos tényező segít Önnek a keresés élére kerülni. A keresőben kék szöveggel jelenik meg.
Ha lehetséges, tegye a kulcsszót az elejére. Például, ha egy cikket a „hogyan edzenek megfelelően” kulcsszóra optimalizált, akkor a címet Hogyan edz helyesen: Az X tipp, amelyet szem előtt kell tartania, jobb, mint az X tipp, amelyet szem előtt kell tartania, ha megfelelően szeretne edzeni .
Meta leírás
A keresésben rövid leírásként jelenik meg Cím és url cím cím alatt. A címke legfeljebb 150-160 karakterből állhat.
Az, hogy a leírásban szerepel egy kulcsszó, már nem számít olyan tényezőnek, mint korábban, de felhasználhatja a keresőmotor átkattintási arányának növelésére, és ez egy tényező. Ha senki sem kattint a találatokra, a Google irrelevánsnak értékeli azokat, majd lejjebb helyezi a keresési eredmények között.
Ráadásul a Google mindig kiemeli a kulcsszavaidat, így mindenképpen jobb, ha a meta leírásban szerepelnek. Már csak az a kérdés, hogy hogyan írjuk meg úgy, hogy az érdeklődést keltsen.
A legegyszerűbb egy probléma – megoldás – megfogalmazása.
Például: Nem tudja kezelni az s-t (kulcsszó)? Ebben a cikkben részletes leírást talál arról, hogyan érhető el (a kívánt eredmény) 3 lépésben.
És ne felejtse el a 160 karaktert, hogy biztosan helyesen jelenjen meg a keresési eredmények között.
URL
A meta leíráshoz hasonlóan az url-nek sincs akkora súlya, mint korábban, de a benne lévő kulcsszavak így is kevesebb erőt adnak a pozíció növeléséhez.
Ha WordPress-t használ, az url-cím automatikusan az aloldal vagy cikk címéből származik. De könnyen megváltoztathatja közvetlenül a beállításokban.
Hogyan kell megtervezni? Mekkora legyen a hossza? És mi a helyzet a deklinációval?
A Google algoritmusának nem okoz gondot a hosszabb URL-ek beolvasása, de felesleges is, mert úgyis csonkolnának a keresési eredmények között.
A ± 6 szó szabályát követem, mert általában helyesen jelennek meg, és Matt Cutts, a Google egykori webes spam-felügyeleti vezetője szerint nagyobb súlyt kapnak azok a szavak, amelyek az első ötben szerepelnek.
Matt Cutts, a Google szerint az URL-ben az első 3-5 szó nagyobb súlyt kap. #seotips #seoforbusiness # kisvállalkozás
– WeeAre (@weeare_online) 2016. április 29
H1 cikk címe
A cikkek címében szerepelnie kell a h1 címkének. Ha WordPress-t használsz, az automatikusan megteszi. Fontos, hogy tartalmazza az 1-ben kiválasztott kulcsszót. lépés. Enélkül nem tudja sokat növelni a webhely forgalmát. Bár a Google elég bölcs ahhoz, hogy felismerje a kontextust és a szinonimákat, de nem minden keresési eredményt
Ajánlott irodalom: Mit taníthat a körút az ellenállhatatlan címlapok írásáról
alcímek h2
A nagy szövegcsoportok visszataszítóak és igényesek. Ha a szöveget kisebb részekre osztja, könnyebben emészthetőek lesznek. A cikken belüli alcímek erre kiválóak. Könnyedén beállíthatja őket a WordPress segítségével az alábbiak szerint:
Feltétlenül adja meg a kulcsszót. Nem kell minden alcímet megadnia, de ha lehetséges, használja legalább egyszer.
A h2 szintű címsorok mellett használhat h3 szintű fejlécet is, ha jobban szeretné bontani a szöveget. Bár a h3 alcím nem sokat számít SEO szempontból, de ha oda tudsz tolni egy kulcsszót, az biztosan nem árt.
Kulcsszó a cikk elején
Sokan hosszú bevezetővel kezdik, és később a szövegben használják a kulcsszót. De annak érdekében, hogy a Google jobban megértse, miről szól a cikk, a lehető leghamarabb használjon kulcsszót. Ideális valahol az első száz szóban.
Kulcsszósűrűség a szövegben
Réges-régen csak a saját szavaiddal kellett „lefordítanod” a szöveget, és ügyelned kell a jó pozíciókra az első oldalon. Ez ma nem megy. És nemcsak hogy nem működik, de árthat is neked.
Hogyan működik ez ma? Nem tudom. Tényleg nem tudom, és szerintem senki sem tudja a pontos választ.
Ha az „ideális szósűrűség a seo-hoz” vagy valami hasonlót keresel, az sok eredményt ad, de semmi konkrétat.
Saját tapasztalatomból elmondhatom, hogy jobb, ha egy kulcsszó háromszor szerepel egy 150 szavas oldalon, mint az elején csak egyszer.
Ha hosszabb cikket ír, nem elég, ha a kulcsszót csak egyszer használja. Használja a szöveg elején, végén és többször is. Pontos szám nincs. Minden téma és kulcsszó más. És nem mindig teheted meg természetesen beépül a szövegbe.
Belső linkelés
Nem is hinné, milyen szomorúan kevés szlovákiai blogger használ belső hivatkozásokat más cikkekre. Nem csak, hogy az emberek nem tudnak olvasni az Ön webhelyén található egyéb releváns információkról, Ön elveszíti azt a lehetőséget is, hogy egy adott kulcsszóra erősítse a keresőmotorok helyezéseit.
Amint új cikket ír, nézze meg a régebbieket, amelyek tematikusan kapcsolódnak egymáshoz, és tartalmaznak legalább egy kulcsszót, amelyre az új cikk optimalizálva van. Ha megtalálta őket, helyezzen el egy linket egy új cikkre ezekkel a szavakkal.
Ha talál ilyen cikket, de nem tartalmazza a kulcsszót, gondolja át, hogyan szerkesztheti a kulcsszó eredeti szövegét.
Kép / videó
Ha csak szöveg van az interneten, az olyan, mint egy 2000-es webhely. Ma az olvasók egy kicsit igényesebbek, és a tartalomnak interaktívabbnak kell lennie.
Ha lehetséges, használjon szemléltető képeket ötleteinek illusztrálására, vagy ágyazzon be egy érdekes YouTube-videót közvetlenül a cikkbe. Még csak videót sem kell készíteni, több millió van belőlük a YouTube-on.
Ha képeket használ, feltétlenül adja meg a kulcsszót az alt címkében. Ügyeljen azonban arra, hogy ne legyen minden képen ugyanaz az alt címke. Használja ugyanazon kulcsszó különböző változatait.
Például a „nyári vakáció olaszország” kulcsszónál több kép alt címkéi a következők lehetnek:
- nyári vakáció Olaszországban
- nyári vakáció Olaszországban
- nyári vakáció, Olaszország 2017
- nyári vakáció Olaszország úticélja X
És hol van az alt tag beállítva?
Ha WordPress-t használ, az alt címkét közvetlenül szerkesztheti, amikor képet szúr be egy alternatív szövegmezőn keresztül .
Ajánlott olvasmány: A SEO a képekre is vonatkozik. Optimalizálja őket, és növelje a forgalmat
Írj hosszabb cikkeket
A hosszabb cikkeknek két fő előnyük van.
Mélyebbre mehet, részletesebben írhat, és igazi szakértőként ábrázolhatja magát olvasói szemében. Ha nem tudtál róla semmit, akkor sem írhatnál róla annyit.
Másodszor, többször is használhatja a kulcsszót a szövegben, vagy több szempontból is lebonthatja a témát, és több cikkhez kapcsolhatja.
És hány szó legyen? 1200 és több. Ha azt mondod, hogy ki fogja elolvasni, akkor igazad van, hogy senki. Főleg, ha okot adsz nekik, hogy ne olvassanak tovább. Az emberek nem azért hagynak hosszabb cikkeket, mert hosszúak lennének, hanem egészen más okokból. A két leggyakoribb:
- Unalmas a cikk
- az olvasók már régóta ismerik a cikkből származó információkat
Miért néznek ki sokáig az emberek egy kétórás filmet? Mert nem unalmas, és nem tudják milyen lesz. Ezért a végéig fenntartják a figyelmüket és figyelnek.
De ez nem minden. Van egy harmadik ok, amiért a hosszabb cikkek kifizetődőek.
A webhely forgalmának növelésének ismerete csak egy darabja a kirakósnak. A második az, hogy az embereket az oldalon tartsa, mert ez jelzi a Google-nak, hogy webhelye releváns, és pontosan azt nyújtja, amit az emberek kerestek. Ezt pedig úgy lehet megtenni, ha hosszabb és részletesebb válaszokat adunk az embereknek.
Másrészt, ha rákattint egy találatra, de néhány másodperc múlva kilép, az azt jelentené, hogy a keresőmotor nem ad releváns információkat az adott kulcsszóhoz. A fordításban ez alacsonyabb pozíciókat jelent.
A rövidebb cikkekkel azonban az emberek korábban is távoznak. Ezért érdemes hosszabb cikkekkel rendelkezni. Bár órákig megölöd őket, hosszú távon az írás segít.
Írjon magas hozzáadott értékű cikkeket
Naponta rengeteg tartalom jön létre az interneten. A legtöbb komplett ballaszt. A Google célja, hogy a világ legjobb keresőmotorja legyen az emberek számára. Miért kellene tehát ballaszttal kiszolgálnia az embereket, még akkor is, ha az tartalmazza ezeket a kulcsszavakat?
Ezért nem elég csak cikkeket írni és kulcsszavakat beépíteni oda. Sokkal tovább kell mennie, és olyan információkat kell megadnia, amelyeket senki más nem írt. Ideális úgy bemutatni őket, hogy már nagyon régóta senkit nem fogott meg rajta.
Példák inspirációként:
Hogyan kell bevenni a magnéziumot, mikor és mennyit naponta? (ellenőrzött információ)
Melyik a legjobb kollagén a piacon? (objektív összehasonlítás)
Egy szó a végére
A keresőoptimalizálás évek óta az egyik legfontosabb online marketing stratégia. Bár vannak olyan pletykák, hogy a SEO halott vagy fokozatosan eltűnik, ez nem egészen így van. Ha blogol, vagy emberek ezrei keresnek az Ön szolgáltatásaihoz vagy termékeihez kapcsolódó kulcsszavakra, érdemes az élen lenni, mert nagy forgalmat érhet el.
A WordPress segítségével pedig a cikkek optimalizálása nem olyan nagy kihívás , mint gondolná, így könnyedén növelheti a webhely forgalmát programozási ismeretek nélkül.
Úgy gondolom, hogy a cikk segített megválaszolni a webhely forgalmának növelésének módját. Már csak egy maradt. Használja ezeket a javaslatokat a Google internetes forgalom működésbe hozásához.
Segített Önnek ez a cikk? Kérem, egy megosztással támogasson. 👍