Hogyan készítsünk sikeres online üzletet

Az offline online világ úgy kapcsolódik egymáshoz, mint még soha. Ying-Yang, amelyben az egyik nem létezik a másik nélkül. A közelmúltban számos cikk támadt, amelyekben számos “garantált tippet” tanulok, mit kell tenni annak érdekében, hogy sikeresnek érezze magát, és sikeres legyen a való életben is. Mindannyian tudjuk, hogyan működnek az ilyen garantált tanácsok. Nemcsak az ilyen tippek olvasása győz meg minket magunkról. Különösen magunkról kellene meggyőződnünk.

Az egyik pillére, amelyre vállalkozását építi, a WordPress. Ez azonban csak egy készlet márkája sikerének nagyszerű örökségéből. Azok számára, akik online környezetben dolgozunk, és a mindennapi részünk a WordPress és (dolgozunk vele), van néhány alapelv, amelyeket követhetünk.

Az alapvető probléma, ami sok embert egy végtelen és bosszantó körhintaba sodor, az az, hogy mindent maguk próbálnak megcsinálni. Azt hiszik, hogy bírják, pénzt takarítanak meg, és nem kell attól tartaniuk, hogy valaki nem végzi el elég jól a munkát. Talán ezekben a mondatokban találtad magad.

Hogyan lehet sikeres az online üzletben?

Keresse meg rendszerét

Ne féljen felosztani a feladatokat több ember között, és építsen fel egy jó képességű és áthatott csapatot. Számold meg. Az outsourcing és az ésszerű feladat-delegálás azt eredményezheti, hogy vállalkozása sokkal gyorsabban növekszik, mintha csak Önt zavarná minden.

Stratégia nélkül nem fog működni

A hatékony tervezés és az üzleti célok kitűzése az egyik elsődleges dolog, amit meg kell tanulnod, ha képben akarsz maradni és előre akarsz lépni. Ha hosszú távú célokat ér el, kisebb célról térjen át nagyobbra. De ne feledje, hogy az eredményeknek mérhetőnek kell lenniük. Csak ezután tudhatod meg, hogy elérted-e a céljaidat.
Stratégia → siker

Idő beosztás

Miután kitűzte a célokat, összpontosítson azok elérésére. Végezze el azokat a feladatokat, amelyek a cél eléréséhez szükségesek. Nem mindegy, hogy melyik területen vagy. A mai gyors és hektikus idők maximális hatékony időfelhasználást igényelnek. Fontos, hogy a lehető leghatékonyabban szervezze meg az idejét, és minél tovább „produktív üzemmódban” legyen.

Régóta olyan időket élünk, amikor az emberek csak tétlenül ülnek a munkahelyen, és várják, hogy “leessen”. Fizetést kapunk (a legtöbb esetben) valódi munkáért. Ezért próbálja meg a lehető leghatékonyabban felhasználni a munkahelyi idejét. Egyáltalán nem könnyű. Sokan küzdünk ilyen halogatással. Főleg, ha senki sem kényszerít bennünket a projekt befejezésére.

Meg kell tanulnod felelősségteljesnek lenni, és a “homeoffice” környezetben végzett munkára kell koncentrálnod. Ha dolgozol, köhögj ki minden mást, és ne tereld el magad feleslegesen. Személyesen segít listát készíteni a napközbeni tennivalókról, és fokozatosan kipipálni. Érdemes a legfontosabb feladattal kezdeni, és fokozatosan a legalacsonyabb prioritású feladattal fejezni be.

Tartalomalkotás

Az alapszabály az, hogy értékes tartalmat készítsünk. Akár professzionálisan hozol létre tartalommarketinget, akár nem. Ma már senki sem olvas üres szavakat. A mai üzleti életben nem mozdulhat el sehova minőségi tartalommarketing és közösségi hálózatokon történő kommunikáció nélkül. Abban az esetben, ha nem mersz tartalmat létrehozni, sok blogger és szabadúszó szövegíró áll rendelkezésre, és gond nélkül kezeli.

SEO optimalizálás

A SEO valószínűleg addig fog létezni, amíg léteznek olyan keresőmotorok a világon, mint a Google és hasonlók. Köszönet a WordPress-nek minden SEO modulért, amely segít nekünk. Nyilvánvaló, hogy egy jó SEO beállításához nem lesz elegendő egyetlen modul. Ez egyfajta varázslat. Olvasson arról is, hogy milyen SEO trendek voltak aktuálisak 2015-ben. A legtöbb tipp még mindig aktuális.

Közösségi média marketing

Még mindig úgy gondolja, hogy a közösségi hálózatokon való kommunikáció nem fontos? Nagy hiba lenne ezt hinni, amit a jövőben könnyen bepótolhat. A legújabb statisztikák szerint a közösségi média költségvetése az előrejelzések szerint öt év alatt 9%-ról 22%-ra nő.

Kis statisztika:

A közösségi oldalakon a felhasználók 93%-a megbízik abban a cégben, amelyik a közösségi oldalakon bemutatkozik

Az összes tinédzser 60%-a használja a közösségi hálózatokat

A felhasználók 56%-a erősebb kapcsolatot érez azokkal a cégekkel, amelyek aktívan kommunikálnak velük a közösségi hálózatokon.

A visszajelzés mindenki számára előnyös

Tanuld meg elfogadni a visszajelzéseket és az építő kritikát. Kérdezd meg tőle, amikor csak lehet. Minden lehetőségnél. A visszajelzések segítenek előrelépni és jobban csinálni a dolgokat. Több modulon keresztül is kérhet visszajelzést. Ezekkel sok időt takaríthat meg.

Pareto elv

Ne próbálj mindenben a legjobb lenni. Csak egy, legfeljebb három dologra koncentrálj, és légy a legjobb. Hallottál már a Pareto-elvről? Az úgynevezett 80/20 szabály. Ez a szabály kimondja, hogy a vállalkozásból származó nyereség 80%-a a megszerzésére fordított erőfeszítések 20%-ából származik. Ez azt jelenti, hogy azonosítania kell azon tevékenységek 20%-át, amelyek a legtöbb profitot termelik, és ide kell fektetni energiáját.

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here