5 lépés, hogy sikeres legyél az Instagramon

Az első számú téma ezen a területen (legalábbis) az Instagram marketing volt az én területemen. Régóta tudunk arról, hogy a Facebookon lehet fizetni a reklámokért. Az Instagram nemrégiben is kínálja ezt a lehetőséget. Ez a leggyorsabban növekvő közösségi hálózat 2014-ben.

A weben számos esettanulmányt találunk arról, hogyan lehet hatékony marketinget csinálni az Instagramon. Egy érdekes és inspiráló cikk, amelyet érdemes elolvasni, a National Geographic magazin esettanulmányára hívja fel a figyelmet. Arról beszél, hogy az Instagram elkötelezettsége akár 20%-kal is nőtt. Ez a hasonló közösségi hálózatokon (Instagram és Twitter) található bejegyzések összehasonlításából adódik.

Az Instagramon való üzleti tevékenység megkezdéséhez vessen egy pillantást a következő lépésekre.

Hozzon létre egy fiókot, és nevezze el megfelelően

Az Instagramon szereplő neved révén a potenciális követők megtalálhatnak téged ezen a közösségi oldalon, és emlékezhetnek rád. A fiók nevének tömörnek és könnyen megjegyezhetőnek kell lennie. Könnyebb RowBow-fiókot találni, mint például a _BowtieFashion87.

Találja meg saját stílusát

Hadd magyarázzam el ezt egy egyszerű vizuális példával. Nézze meg BlueMint Instagram-fiókját. Mit látsz?

12053291_10204723333672138_1984320164_n

Kék mindenhol, fürdőruha, tenger, strand és persze LOGO márkák. Mindez egy átgondolt márkaidentitás része. Ezen a ponton szeretnék visszamenni nyaralni. Én is szeretnék venni egy fürdőruhát, amikor egy takaróban fekszem a kandalló mellett, és 5 vonn kint. A fürdőruhából sosem elég. megmondom. Koppintson a „követés” gombra, és gyorsan megszokja, hogy az ilyen funkciókkal rendelkező fotók a legtöbb esetben a BlueMint márkához és annak Instagram-fiókjához tartoznak.

Teremtse meg tehát saját ötletét, saját stílusát, legyen eredeti, és szenvedéllyel végezze vállalkozását. Számos sikeres fiók vált ismertté annak köszönhetően, hogy fiókjukban főleg autók, órák, állatok, gyönyörű helyek és gyönyörű nők szerepelnek. Az emberek általában szeretnek mindent szépnek nézni.

Minőségi tartalom megosztása

12081441_10204723333712139_66239943_n 12047360_10204723333752140_799644183_n

Az első fióknak több követője, több bejegyzése és kevesebb elkötelezettsége van. Miért? Mert a tartalom számít. A legtöbb ember (valószínűleg te is) belefáradt abba, hogy Instagram-fiókja napi 10 bejegyzést ad hozzá. Több esetben közülük legalább 7-nek még mindig kevés a közös vonása egy adott fiókkal. A hasonló befizetések értéke naponta meredeken csökken. A képek spammé válnak, és az egyetlen dolog, amit kapsz, az a „követés megszüntetése”. Az emberek valódi embereket, valódi történeteket, termékeket és érzelmeket akarnak látni. Gondolj arra, hogy mit böjtölsz és mikor. Egy minőségi bejegyzés elkészítése néhány órától akár egy napig is eltarthat. Ne feledje, hogy az idő és a kreativitás a legértékesebb vagyon.

Minőségi fényképek megosztása

Koncentráljon a kiváló minőségű, nagy méretű, nagy felbontású fényképekre. Ha vállalkozása a vizualitáson alapul, tegye még fontosabbá a fényképeket. Ne menj azonnal a boltba tükörreflexes fényképezőgépet venni. A jelenlegi trendek szerint a mobiltelefonnal készült fotók sikeresebbek. Egészítse ki a fotók erejét megfelelő és vonzó hashtagekkel. Próbálj meg többet használni az angolt, mint a szlovákot. Ezzel a tartalmad a külföldi felhasználókhoz is eljut. Különösen igyekezzen megőrizni az összhangot a hozzáadott fotókkal.

Kövesse a trendeket és a versenyt

Hozza ki a legtöbbet az Instagramból. Nézd meg, hogy rajongóid milyen bejegyzésekre reagálnak a legtöbbet. A kompetitív elemzés segít a teljes kommunikációra vonatkozó stratégia könnyebb kidolgozásában. A tartalom szekcióban is népszerű szekciók létrehozása, azaz hogy megosztasz-e tippeket, inspirációkat vagy tanácsokat.

Terv

A bejegyzések megosztásának tervezésekor hozzon létre egy úgynevezett közzétételi naptárt. Instagram-fiók létrehozása előtt készítsen elő néhány bejegyzést. Gondolja át, mit szeretne megosztani, és ami a legfontosabb, hogy mindez milyen hatással lesz. A “Zoomsphere” hasznos eszköz segít a tervezésben. A posztjaidat nyugodtan ütemezd előre az egész hónapra, a Zooomsphere-nek köszönhetően automatikusan megjelennek, és nem kell rájuk gondolnod.
Minden kommunikációnál rosszabb a szabálytalan kommunikáció. Ritkábban, de rendszeresen tudsz kommunikálni.

Használd a hashtagek erejét

Az, hogy milyen hashtageket használsz, fontos szerepet játszik a bejegyzés sikerében. Ragaszkodj a közmondáshoz a kevesebb néha több. A hashtagek ideális száma 2. A két hashtag taktika azonban jobban működik, ha nagy számú követője van. Mindenesetre ne vigyük túlzásba a hashtagekkel. Próbálj beilleszkedni a 8-ba. 10-nél több hashtag spamnek minősül. Megoldásnak bizonyulhat, ha közvetlenül a megjegyzéshez adjuk a hashtageket.

Általában azonban az ehhez hasonló fotók nagyobb érdeklődést mutatnak:

  • #nofilter a legjobb szűrő
  • hideg színek
  • nagyobb fényerő
  • nem túl élénk színek

Az Instagramon keresztül történő értékesítés nehéz, de nem lehetetlen. Igen, ha eléred a 10k szintet, akkor könnyebb. Mindig van esély az eladások növelésére. A kemény kezdeteknek nem kell sokáig tartaniuk, amíg megpróbálod. A siker mindenképpen eljön.
Könnyítse meg munkáját, és kövesse a részletes utasításokat az Instagrate to WordPress beépülő modul telepítéséhez. Ez a modul automatikusan közzéteszi a képeket az Ön blogjáról vagy webhelyéről az Instagramon. A képek kísérő szöveggel és felirattal jelennek meg.

Rate this post
WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here