A WordPressnek és a WooCommerce-nek köszönhetően az e-shop felállítása sokkal könnyebben elérhető. Szerencsére az online értékesítés már nem csak a nagy márkák kiváltsága. Ma már gyakorlatilag bárki és bármi árulhat az e-shopon keresztül.
Számos modul segít jelentős mértékben létrehozni egy e-shopot a WordPress-en. Ebben az esetben különösen egy konkrétra gondolok. WooCommerce. Ez a legnépszerűbb modul, amely számos funkcióval rendelkezik, és könnyen bővíthető külső modulokkal.
1. A termék mint probléma megoldása
Minden online értékesítés nem csak magáról a termékről szól. Mire gondolok? Az egész arról szól, hogy olyan embereket találjunk, akik megoldást keresnek egy problémára. Tehát hogyan lehet megtudni, mit kérdeznek az emberek, és milyen megoldásokat keresnek?
Három alapvető módja van a kiderítésnek.
- Látogasson el a különböző online fórumokra, és keressen olyan problémákat, amelyeket az emberek megoldanak.
- Elemezze azokat a kulcsszavakat, amelyekre az emberek leggyakrabban keresnek.
- Elemezze a versenyt. Tanuljon a hibáiból, és kínáljon jobb terméket vagy szolgáltatást.
Ha már átgondolta, hogy mi lesz a terméke, és kinek ajánlja, akkor elkezdhet dolgozni egy új e-shopon. Kezdje a WooCommerce telepítésével.
2. WooCommerce telepítés
A WooCommerce -t telepíteni kell. A telepítés hasonló a modulok telepítéséhez. A táblán válassza ki a „modulok” – „új hozzáadása” lehetőséget, telepítse, majd aktiválja.
3. WooCommerce konfiguráció
A WooCommerce aktiválása után itt az ideje testreszabni. Előnye, hogy szinte korlátlan testreszabási lehetőséggel rendelkezik, attól függően, hogy mennyire kívánja összetettnek vagy egyszerűnek az e-shopját.
4. Témaválasztás
Egy fontos lépés a megfelelő WooCommerce téma kiválasztása . A WordPress.org rendelkezik a legnagyobb témaválasztékkal, de az interneten más ingyenes WordPress témaforrásokat is találhat. Az említett források mellett a WooThemes is érdekes témákkal szolgál. Talán ott választasz. A téma kiválasztásakor ne feledje, hogy a téma a lehető legprofesszionálisabbnak tűnik, és jó felhasználói élményt és felhasználói felületet biztosít. Ez azt jelenti, hogy az Ön webhelyének felhasználói könnyen navigálhatnak, pozitívan reagálhatnak a tartalmára és a rajta zajló eseményekre. Ezek a feltételezések képezik a jó felhasználói élmény, azaz az UX alapját. A technikai, tipográfiai és ikonok vagy különféle interaktív elemek a felhasználói felületet vagy felhasználói felületet jelentik.
5. Eladó szöveg
Az ajánlat egy vizuális és egy szöveges részből áll. Nem szabad alábecsülni. Támogatja a kiváló minőségű képeket vonzó szöveggel. A szövegnek érdekesnek kell lennie, és vonzónak kell lennie a vásárló számára az e-shopba érkezéstől egészen addig a pillanatig, amíg a „vásárlás” gombbal megerősíti a vásárlást.
Gondolkodjon úgy, mint az ügyfele. Jó eszköz az ember megteremtése. Hozzon létre olyan típusú vásárlót, aki vásárolni fog az Ön e-shopjában, gondoljon úgy, mint ő. Nyugodtan hívja az ügyfelet egy adott néven. Gondolja át, mit szeretne, és mi győzné meg, hogy vásároljon az Ön e-shopjában.
6. Tervezés
Azt javaslom, hogy az egyszerűségre és a minimalizmusra fogadjon. Kövesse a „kevesebb több” mottót. Nem szabad megengednie, hogy e-shopja kaotikusnak tűnjön. Használjon egy vagy legfeljebb két betűtípust fehér alapon. Gondoljon a webhelyen való navigálásra is. Világosnak és tisztának kell lennie. Keressen ihletet például egy lapos kivitelben vagy rács stílusú elrendezés . Egy ilyen kialakítás ma az egyik leggyakrabban használt. Ne becsülje alá az UX és a felhasználói felület kialakítását sem .
7. Termékek hozzáadása
Termékek hozzáadása egy e-shophoz olyan, mintha új cikket adna hozzá egy bloghoz. Hozzáadhatsz termékkategóriákat, márkákat is .. Akárcsak a blognál.
8. Marketing és kommunikáció tervezése
Új e-shop indítása esetén célszerű a fizetős PPC hirdetésben gondolkodni. Ez egy viszonylag egyszerű módja annak, hogy új potenciális ügyfeleket szerezzen az e-shopba.
A marketing és a kommunikáció területén elsősorban a közösségi hálózatokra és az e-mail marketingre koncentráljon. A statisztikák szerint az emberek 58%-a rendszeresen ellenőrzi minden reggel az e-mailjeit. Az ilyen kommunikációval hosszú távú kapcsolatot épít ki az ügyfelekkel. A közösségi hálózatokon történő kommunikáció és hirdetés előnye, hogy viszonylag olcsó és hatékony. Hasonló az e-mail marketinghez. A kezdetek talán nehezebbek, de meghozzák a gyümölcsöt. Építsen kapcsolatot például úgy, hogy küldjön egy szép születésnapi kártyát ügyfeleinek, vagy értesítse őket különleges kedvezményekről és hírekről. Ezenkívül értékes tartalmakat hozzon létre, amelyekhez az ügyfelek ingyenesen hozzáférhetnek. Ha van blogja, ne felejtse el linkelni a közzétett tartalmat. Természetesen a megfelelő linkekre. A Google értékelni fogja.
9. Bizalom kiépítése
A bizalom kiépítése még messze van. Semmi sem múlik el azonnal. Ma a kedveléseknek és követéseknek meg kell érdemelni a márkákat. Ennek módja az, hogy minőségi tartalmat tegyen közzé, és okot adjon arra, hogy az emberek visszatérjenek az Ön e-shopjába.
Ha megvan egy jól átgondolt átfogó stratégia, ideje elindítani új e-shopját. Összefoglaltuk, hogyan építsünk e-shopot. Amint e-shopja aktív, tudassa velünk. Oszd meg a közösségi hálózatokon, küldd el barátoknak, ismerősöknek. Tedd minél tudatosabbá. Figyelje meg, mely termékek és szolgáltatások kelnek el a legtöbbet, melyek a leginkább, de egyben a legkevésbé érdeklődők.
Az e-shop indításakor ne feledje, mennyire fontos, hogy egy nagyszerű terméket összekapcsoljon a marketinggel és a kommunikációval. Csak egy jó ötlet, amelyről senki sem tudja, haszontalan. Beszélj magadról, próbáld meg felkelteni az emberek figyelmét, építs kapcsolatot és bizalmat.
Továbbra is foglalkozunk az e-shopokkal. További érdekes cikkekkel készülünk a WordPressről és a WooCommerce-ről.
Úgy gondolom, hogy tippjeim és észrevételeim segítettek Önnek, és sok sikert kívánok e-shopjához. 🙂
Segített Önnek ez a cikk? Kérem, egy megosztással támogasson. 👍