Küldjön hírlevelet, amelyet feliratkozói szeretettel várnak

Néhányszor elküldted a hírlevelet. Akkor miért érzed, hogy nem működik? Alacsony az olvashatóság és még alacsonyabb a kattintási arány? Küldhetsz hírlevelet, de nem rendszeresen, inkább véletlenszerűen, amikor eszedbe jut. Talán ez a leggyakoribb hiba, amelyet a legtöbb kisebb, de gyakran nagyobb cég elkövet. A hírlevél nem azt jelenti, hogy néhány mondatot írunk és beszúrunk három bekezdésbe. Senkit nem fog érdekelni egy ilyen hírlevél. Itt az ideje, hogy végre változtass ezen, és felismerd a hírlevélben rejlő lehetőségeket. Ismerje meg, hogyan készíthet olyan hírleveleket, amelyeket feliratkozói nagyon várnak, és amelyeket valóban olvasni fognak.

Nézzük meg a taktikákat, hogy mit tegyünk és mit ne. A Salesforce úgy találta, hogy a marketingszakemberek 73%-a szerint az e-mail marketing a vállalkozása alapja.

1. Névjegyzék adatbázis

Az e-mail marketing első fontos lépése egy kapcsolati adatbázis felépítése. Ugyanakkor fontos olyan eszközt választani, amely segít a hírlevél elkészítésében. Én személy szerint mailchimpet használok . A Mailchimp egyszerű és könnyen használható. Nagyon rugalmas, és rengeteg szerkesztési lehetőséget kínál, legyen szó képekről, szövegekről vagy a hírlevél általános általános beállításairól.

2. Regisztráljon és hozzon létre egy fiókot

A következő lépés a regisztráció és a fiók létrehozása. Bejelentkezés után ideje importálni a névjegyadatbázist. Először is hozzon létre egy “Listát” , azaz egy névjegyzéket.

create-list-mailchimp

3. Importálás

Akkor itt az ideje, hogy importáljon meglévő vagy új névjegyeket.

import- mailchimp

A névjegyeket háromféleképpen importálhatja.

import newsletter

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb módszert. Leggyakrabban Excelből importálok névjegyeket. A kapcsolati adatbázis felépítése hosszú távú, évekig tartó ügy. Kínálja fel webhelyének látogatóinak lehetőségét hírlevél küldésére. Ők maguk döntik el, hogy megadják-e Önnek az e-mailüket vagy sem. Határozottan kerülje a névjegyek vásárlását vagy erőszakos megszerzését. A felugró ablakok például segíthetnek. Azonban tudnia kell, hogyan kell helyesen használni. Cikkünkből megtudhatja, hogyan lehet előugró ablakokat létrehozni – Felugró ablakok. Valószínűleg nem szereted őket, de tényleg működnek!

4. Hozzon létre egy új kampányt

Hozzuk létre az első kampányt – kampányt.

campaign-info-mailchimp

5. Hírlevél tervezés

Ideje sablont választani. A Mailchimp számos különféle sablont kínál a fikciótól a világig. Azt javaslom, hogy válasszon jelszóval a kevesebb több. Készítsen vizuális élményt az ügyfelek számára. Csak így lehet felkelteni a figyelmüket. Az ember vizuális érzetekre reagáló lény. Készíts szép képeket + megfelelő szöveget és nyertél. Bármilyen képet szerkeszthet, amelyet hozzá szeretne adni a hírlevélhez. Nagyítás, kicsinyítés, körbevágás, bekeretezés… Ne feledje, hogy a felhasznált fényképeknek jobb minőségűeknek kell lenniük.

Maradunk a vizuális oldalon. Bármennyire is szereti a különféle betűtípusokat és színeket, legyen óvatos. A szép kép egy dolog, de a színek és a betűtípusok szivárványkombinációja ijesztő lesz. Ebben az esetben a már említett érvényes, a kevesebb több. Hírlevél készítésekor ne feledje, hogy a hírlevélnek minimalista kialakításúnak és áttekinthetőnek kell lennie. Tartsa meg a hasonló designt, sablonstílust és színeket.

6. Tartalom oldal

Menjünk a tartalmi oldalra. felejtsd el a stílusokat és az esszészövegeket. Senki nem fog olvasni téged. Használjon közvetlen és megfelelő mondatokat. Ügyeljen a nyelvtani hibákra is. Nem adnak hozzá többet. Ne felejtsen el linkelni a weboldalra a szövegben. De ne állj túl sokat a sorba. Sok vonal tisztán fog kinézni. Ezért figyeljen egy elsődleges hivatkozásra és a hírlevélben megosztani kívánt információkra.

A hírlevél legyen következetes. Készítse el saját stílusát, amellyel előfizetői mindig kapcsolatba lépnek Önnel. Helyezze el a cselekvésre ösztönző elemeket a hírlevél végén.

Mindig ne felejtsd el megnézni, hogyan néz ki a hírlevél a mobilodon. Az internethasználók több mint 56%-a mobilon tekint meg tartalmat. Ezért rendkívül fontos a jó mobilnézés. A Mailchimpben van egy “előnézeti mód”, ahol pontosan láthatod, hogyan fog kinézni a hírlevél a mobilodon.

7. Hírlevél küldése

Az utolsó feladat a nagy beküldés előtt egy teszt e-mail küldése lesz. Végül, miután ellenőrizte a hírlevelet, ideje elküldeni, és kattintson a legmagasabb 5-ösre!

high 5 newsletter

Egy érdekes hírlevél készítése, amely nem kerül azonnal a kukába, egy kis tudomány. Ezek a tippek segítenek abban, hogy szükségtelen konverziókat hajtson végre. Ezeken a pontokon túl fontos, hogy valóban rendszeresen küldje el a hírlevelet. A vásárlók megszokják, és Ön “több a látótávolságban” lesz. Ne féljen egy kicsit kreatívnak lenni, és próbálja ki például a smiley-kat a hírlevél tárgyában.

Ne félj másképp csinálni a dolgokat. Az is jobb, ha egy adott névről hírlevelet küld. Az emberek így személyre szabnak téged. A személy a név alatt jelenik meg. Minden a fejben van. Ezért kerülje az olyan neveket, mint az info@website.sk . Ne küldje el a hírlevelet a hétvégén. Ez nagyon gyakori hiba. Hétfőn mindenkit eláraszt a rengeteg e-mail a munkahelyén. Hírlevele könnyen elveszik közöttük. Alkalmasabb napok a szerda vagy a csütörtök. És végül, de nem utolsósorban, ne felejtsd el megszólítani őket. Az elején illesszen be egy speciális rövid kódot, melynek köszönhetően minden egyes feliratkozó személyre szabott hírlevelet kap.

Ha még nem tulajdonított jelentőséget a hírlevélnek, próbálja meg így kezdeni a kommunikációt az ügyfelekkel is. Számomra jó példa a Martinus.sk könyvesbolt által rendszeresen kiküldött hírlevél. A márkához fűződő érzelmi kapcsolatom miatt ott veszek könyveket 🙂
newsletter

Mi a tapasztalatod a hírlevéllel kapcsolatban? Oszd meg velünk tapasztalataidat az alábbi megjegyzésekben 🙂

(A cikkben található egy affiliate link a mailchimphez. Ha ezen a linken keresztül rendelsz valamit, kapunk egy kis jutalékot, és támogathatod a szlovák WordPress közösséget.)

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here