Új termék hozzáadásához a WooCommerce -ben kattintson a Termék hozzáadása gombra a terméklista oldalának tetején. Választhatja a Termékek ›Új hozzáadása lehetőséget is az oldaladminisztrációs menü oldalsávjában.
Tartalom
Adjon hozzá egy terméket a WooCommerce-ben
A termékbeágyazási oldalon több ablak is elérhető. Röviden leírjuk, mire használják őket. Néhány általuk kínált funkcióval kapcsolatban a következő cikkekben ismertetek néhány ablakot.
Termék hozzáadása – név és leírás
Ezeket az ablakokat a következőképpen töltse ki:
Terméknév – írja be a termék nevét az oldal első sorába.
Hosszú termékleírás – a közvetlenül a megadott terméknév alatt található ablakban írjon be egy hosszú termékleírást. Az e-shop oldalán a termék képe alatt megjelenik a termék hosszú leírása.
Rövid leírás – a termék hosszú leírása mellett az árunak rövid leírást is kell tartalmaznia. Rövid termékleírás hozzáadásához görgessen lefelé az oldalon. Ez a leírás a termék képe mellett jelenik meg az áruház oldalán.
A hosszú és a rövid termékleírások megadásakor is kiválaszthatja, hogy melyik szerkesztőben szeretne dolgozni. Van egy vizuális és szövegszerkesztője, hasonlóan egy új cikk beszúrásához. Az ezekben a szerkesztőkben való munkáról bővebben a Hogyan dolgozzunk a WordPress vizuális szerkesztőben és a Hogyan dolgozzunk a szövegszerkesztőben című cikkekben írok.
Termék leírás
A hosszú és egy rövid termékleírás beírására szolgáló ablakok között a Termékadatok ablak található. Itt fokozatosan beállíthatja az összes termékadatot, például a terméktípust, az árat, az adót, a készletkezelési adatokat, a szállítást, a terméklinkeket és egyéb beállításokat.
A hosszú és egy rövid termékleírás beírására szolgáló ablakok között a Termékadatok ablak található. Itt fokozatosan beállíthatja az összes termékadatot, például a terméktípust, az árat, az adót, a készletkezelési adatokat, a szállítást, a terméklinkeket és egyéb beállításokat.
Mindegyiket részletesen leírom más cikkekben, amelyek egy termék WooCommerce-be való hozzáadásával foglalkoznak.
Közzététel
A Termék hozzáadása oldalon az oldal jobb felső sarkában talál egy közzétételi ablakot. Az ablakban található funkciók hasonlóak az új cikk vagy oldal hozzáadásának funkcióihoz.
Itt állíthatja be a termék állapotát, láthatóságát, közzétételét és láthatóságát a katalógusban . Minden sorban lehetőség van egyedi funkciók beállítására a Szerkesztés linkre kattintva. Az egyes funkciókat a WooCommerce – termék hozzáadása az oldalhoz című cikkben írom le részletesebben.
Kategóriák és márkák
Az online áruházban található összes terméket kategorizálhatja és márkázhatja. A kategóriák és márkák segítik a vásárlók jobb tájékozódását az e-shopban és az árukeresésben is.
A kategóriák és a címkék közötti különbség az, hogy a kategóriák hierarchiát alkothatnak. Van köztük egy bizonyos kapcsolat a hierarchiában. Például egy pólókategóriának lehet egy alkategóriája a rövid ujjú pólók vagy női pólók és hasonlók.
A címkék (vagy címkék) szintén leírják a terméket. Abban különböznek a kategóriáktól, hogy nincs hierarchiájuk. A kategóriákkal és márkákkal a Termékkategóriák a WooCommerce-ben és a Márkák hozzárendelése a WooCommerce termékekhez című külön cikkekben is kitérek.
Termék kép és galéria
Célszerű a WooCommerce minden eleméhez beszúrni egy képet. A termék jobb előnézete érdekében lehetőség van további képek galériájának beszúrására is. A termékképek a médiakönyvtárból töltődnek fel. Az eljárás egyszerű. A cikkben részletesebben leírjuk, hogyan lehet képet és képgalériát hozzáadni a termékhez .
További információkért tekintse meg a hivatalos dokumentációt: docs.woocommerce.com
Segített Önnek ez a cikk? Kérem, egy megosztással támogasson. 👍